رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 249263

صدور اطلاعیه شماره 4 ستاد انتخابات کشور

ساعت 24- ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ 1395/12/30 در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1396/1/6 ادامه خواهد یافت.

ستاد انتخابات کشور
div class="item-body content-full-news">

به گزارش ایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 4 خود، شرایط ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را تشریح کرد.
بنا بر این گزارش، متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (4)
به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می رساند ، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ 30/12/1395 در فرمانداریها و بخشداریهای سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1396/1/6 ادامه خواهد یافت. همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اقدام به پیش ثبت نام نموده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و از تاریخ 1395/12/30 شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می‌باشد:
1- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن
2- اصل کارت ملی و تصویر آن
3- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن
4- چهار(4) قطعه عکس جدید 4 × 3
5- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.
6- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار
7- کسانی که در دوره‌های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند .
8- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.
9- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
10- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها