رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 252082

حلقه گمشده در پرونده قتل نوعروس

ساعت 24-تیم جنایی پایتخت که سرگرم تحقیق وبازجویی ازعامل قتل نوعروس تهرانی هستند درتازه‌ترین بررسی‌ها دریافته‌اند زمان قتل زن جوان که از سوی متخصصان پزشکی قانونی اعلام شده با اظهارات متهم پرونده همخوانی ندارد. همین مساله نیزابهامی را در پرونده قتل به وجود آورده است.

حوادث
تیم جنایی پایتخت که سرگرم تحقیق وبازجویی ازعامل قتل نوعروس تهرانی هستند درتازه‌ترین بررسی‌ها دریافته‌اند زمان قتل زن جوان که از سوی متخصصان پزشکی قانونی اعلام شده با اظهارات متهم پرونده همخوانی ندارد. همین مسأله نیزابهامی را در پرونده قتل به وجود آورده است.

همسرسابق مقتول و عامل قتل زن جوان که جسدش روز23 اسفند سال گذشته در میان شمشادهای حاشیه بزرگراه باکری کشف شد، روز گذشته در مقابل بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرارگرفتند تا به سؤالات تخصصی پاسخ دهند.

متهم اصلی درتشریح جزئیات ماجرای جنایت هولناک گفت: «مدت‌ها بود که شیشه و هروئین مصرف می‌کردم اما دو سال قبل ترک کردم و بعد از آن هرازگاهی مواد می‌کشیدم. حدود یک سال قبل تصمیم به ازدواج با سحرگرفتم که از بستگانمان بود. 3 ماه قبل با او ازدواج کردم. اوایل دی ماه سال گذشته سحر از من خواست به دوستش کمک کنم. لیلا همکار سحر دریک آزمایشگاه بود. آن‌طور که سحر می‌گفت لیلا از همسرش جدا شده و اما نتوانسته بود با این جدایی کنار بیاید و چند باری هم به سراغ حسن-همسرش- رفته بود اما او تمایلی به بازگشت نداشت.پس ازشنیدن حرف‌های همسرم تصمیم گرفتم به لیلا کمک کنم.

درست یادم نمی‌آید اما به نظرم اواخر دی ماه بود که به سراغ حسن رفتم. برای نخستین بار بود که او را می‌دیدم، حسن از قهوه خانه بیرون آمد و سوار خودرواش شد و من و سحر از او خواستیم تا 5 دقیقه وقتش را به ما بدهد. با حسن صحبت کردیم اما او راضی نشد که به زندگی مشترک بازگردد. اصرارهای ما بی‌فایده بود ضمن اینکه لیلا هم تلاش داشت که به زندگی‌اش برگردد.همان روزها پای سگ همسرم شکست و برای درمانش نیاز به پول داشتم. برای همین به سراغ لیلا رفتم و به اوگفتم رمالی را می‌شناسم که می‌تواند مهر زن وشوهر را به دل هم بیندازد.بعد هم به این بهانه که می‌خواهم به مرد رمال پول بدهم از او 900 هزار تومان گرفتم و هزینه درمان سگ را دادم.

بعد از چند روز لیلا سراغ رمال را گرفت و وقتی جواب درستی نشنید پولش را خواست. هر بار سعی می‌کردم با بهانه‌های مختلف از او مهلت بگیرم، تا اینکه شب قبل از حادثه به بهانه رفتن پیش رمال با لیلا قرار گذاشتم. اما چون مواد مصرف کرده بودم قرار آن شب را به هم زدم . روزبعد-15 اسفند - لیلا با من تماس گرفت و... آن روز هم مواد مصرف کردم و مشروبات الکلی خوردم و به محل قرار که رمپ بزرگراه باکری بود رفتم. آنجا را انتخاب کردم چون هم نزدیک خانه پدرم بود و هم محل مواد کشیدنم. همیشه آنجا می‌رفتم و مواد مصرف می‌کردم. ساعت 11 شب لیلا به محل قرار آمد تا به دیدن رمال برویم. اما وقتی متوجه شد فریب خورده باعصبانیت گفت ماجرا را به سحر می‌گوید. درحالی که بشدت ترسیده بودم با چاقویی که داشتم چندین ضربه به او زدم و بعد از سرقت وسایلش، آنجا را ترک کردم. در این مدت چون هوا بارانی بود کسی به آنجا نرفته بود و جسد خیلی دیر پیدا شد.

درحالی که متهم مدعی است جنایت ساعت 11 شب 15 اسفند رخ داده است اما جسد لیلا صبح 23 اسفند کشف شد. متخصصان پزشکی قانونی هم زمان مرگ را 10 تا 12 ساعت قبل اعلام کردند. این درحالی است که متهم مدعی است که حدود 7 روز قبل زن جوان را کشته است. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که قتل در محل دیگری رخ داده است و جسد به آنجا انتقال یافته است. بدین ترتیب این احتمال از سوی بازپرس وکارآگاهان جنایی مطرح شد که دختر جوان، ابتدا ربوده شده و شب حادثه به قتل رسیده است که درحال حاضر تحقیقات ویژه برای رازگشایی ازابهام‌های موجود درپرونده ادامه دارد.

روزنامه ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها