رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 254384

دیدار سناتور مک‌کین با سرکرده گروهک تروریستی منافقین در آستانه انتخابات+ تصاویر

ساعت24-"جان مک‌کین" ضمن دیدار و گفتگو با "مریم رجوی" در آلبانی، از جنایات گروهک منافقین حمایت کرد.

style="text-align: justify;">به گزارش واشنگتن اگزمینر؛ "جان مک‌کین"، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آریزونا و رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا، با "مریم رجوی"، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، در مقر جدید این گروهک در پایتخت آلبانی دیدار و گفتگو کرد. این گروهک تروریستی در پی اخراج از عراق، آواره شد و به دنبال یافتن پایگاه جدیدی بود. اعضای فراری این گروه تروریستی در نهایت تیرانا، پایتخت آلبانی، را به عنوان مقر خود انتخاب کردند زیرا دیگر کشورهای اروپایی با توجه به اقدامات تروریستی این گروه تمایلی به پذیرش آنها نداشتند.

دیدار سناتور مک‌کین با سرکرده گروهک منافقین+ تصاویر

مک‌کین که سابقه‌ای طولانی در دشمنی با ایران دارد در این دیدار در یک مداخله‌جویی آشکار و گستاخانه مدعی شد: "روزی ایران آزاد خواهد شد. روزی همه ما در آن میدان (اشاره به میدان آزادی) گرد هم جمع می‌شویم!"

مک‌کین همچنین به اعضای گروهک منافقین به دلیل یافتن کشوری جدید برای استقرار دفتر غیرقانونی خود تبریک گفت و مدعی شد: "شکی نیست کسانیکه هم‌اکنون در این اتاق حضور دارند متحمل درد و رنج‌های فراوانی شده‌اند."

سخنان مک‌کین به حضور منافقین در عراق اشاره دارد که پس از چند حمله موشکی مجبور به ترک پایگاه خود در این کشور شدند.

مک‌کین در ادامه سخنان ادعایی‌اش افزود: "موضوع فقط درد و رنج آنها بابت این جابه‌جایی نیست، اعضای گروه به دلیل از دست دادن عزیزانشان در حمله موشکی به کمپ اشرف و لیبرتی در عراق نیز متحمل رنج فراوانی شده‌اند. من نهایت تاسف و همدردی خود را با کسانیکه در این اتاق حضور دارند ابراز می‌کنم."

پس از این دیدار گروهی، مک‌کین به طور جداگانه با سرکرده منافقین دیدار کرد. گروهک منافقین مدعی است 140 نفر از اعضایش بر اثر حملات موشکی به کمپ اشرف و لیبرتی در عراق که از سوی ایران برنامه‌ریزی شده بود، کشته شدند.

دیدار سناتور مک‌کین با سرکرده گروهک منافقین+ تصاویر

مریم رجوی با تکرار اتهامات واهی خود درباره ایران در حالی که انبوهی از اقدامات تروریستی و جنایات علیه مردم ایران را در کارنامه خود دارد، در این دیدار مدعی شد: "تغییر نظام در ایران پیش‌شرط ایجاد صلح در منطقه و جهان است."

گروهک منافقین عامل ترور بسیاری از مردم بی‌گناه در ابتدای انقلاب اسلامی ایران و همچنین شهدای هسته‌ای شناخته می‌شود. این گروهک چندین سال در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داشت؛ اما به لطف خدماتی که به غرب در ضربه زدن به ایران انجام داد، در سال 2012 نام این گروهک از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا خارج شد.

چندی پیش و با انتخاب "دونالد ترامپ" به عنوان رئیس جمهور آمریکا، اعضای منافقین نامه‌ای به ترامپ ارسال کردند و خواستار بازنگری در توافق هسته‌ای با ایران شدند.

بقایای گروهک منافقین تیرماه 95 در پاریس تشکیل جلسه دادند و برخی مقامات اسبق سیاست خارجی کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه و عربستان نیز در آن حضور داشتند.

دیدار سناتور مک‌کین با سرکرده گروهک منافقین+ تصاویر

"ترکی الفیصل"، شاهزاده سعودی و رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، با سخنرانی در این اجلاس به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند "ملک سلمان عبدالعزیز"، پادشاه عربستان، از مریم رجوی برای سفر به عربستان و انجام مناسک حج دعوت کرده است.

دیدار سناتور مک‌کین با سرکرده گروهک منافقین+ تصاویر

دیدار مک‌کین، نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با سرکرده گروهک منافقین در حالی انجام می‌شود که چندین مقام آمریکایی از جمله "ری تکیه" عضو ارشد شورای روابط خارجی آمریکا خواستار حمایت دولت این کشور از گروه‌های مخالف ایران و راه‌اندازی یک فتنه جدید در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ماه آینده شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها