رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255593

شایعه‌ها در مورد ورودی و خروجیهای استقلال؛

آبی ها تهرانی در پایان فصل به جذب بازیکن روی خواهند آورد اما سرمربی این تیم بیشتر به فکر تقویت خط دفاعی است.

استقلال تهران هم اکنون با جوانانش تیم قدرتمندی تشکیل داده و نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب کرده است. محرومیت استقلال در نقل و انتقالات زمستانی موجب شد تا منصوریان بازیکنان مدنظرش را به خدومت نگرفته و با همان بازیکنانی که در اختیار داشت به فصل ادامه دهد. با پایان لیگ شانزدهم و به اتمام رسیدن محرومیت استقلال از فعالیت درفصل نقل و انتقالات، سرور جباروف و روزبه چشمی به لیست این تیم اضافه می‌شوند که هر دو از ستاره‌های لیگ ایران محسوب می‌شوند و با این شرایط خیال منصوریان تا حد زیادی از حضور قدرتمند استقلال در لیگ هفدهم جمع است.

رابسون جاونواریو ابتدای این فصل به عنوان آخرین بازیکن به لیست آبی ها اضافه شد و یک فصل قرضس در استقلال حضور دارد. در صورتی که استقلال نتواند رضایتنامه رابسون را از باشگاه برزیلی که او در آن عضو است بگیرد، ممکن است منصوریان تصمیم بگیرد برای فصل جدید نام محمد حسین کنعانی‌زادگان را هم که در ابتدای این فصل مصدوم شده بود، به جمع بازیکنان تیمش اضافه کند.

منصوریان برای پیدا کردن ترکیب ثابت در خط دفاع نیم فصل اول را تلاش کرد و در نیم فصل دوم اکثر اوقات زوج برزیلی رابسون و پادوانی را به کار گرفت. در این بین گفته می‌شود منصوریان در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب دفاع راست و چپ می‌گردد.با مصدومیت های پیاپی وریا غفوری استقلال در پست او نیاز به بازیکن ذخیره دارد که در این بین برای این پست نام دانیال ماهینی مطرح می‌شود.

دانیال ماهینی، مدافع کنونی استقلال خوزستان است او با درخشش در جمع شاگردان پورموسوی مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و به اردوی تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با چین در دیدار مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 دعوت شد. این مدافع 23 ساله در لیست مدنظر منصوریان برای فصل آینده قرار دارد و گفته می شود منصوریان خواهان پیوستن او به جمع آبی ها پایتخت است.

در پست دفاع چپ برای استقلال این روزها میلاد زکی پور به میدان می رود و روی نیمکت استقلال جایگزینی برای او وجود ندارد، گفته می‌شود آبی‌ها دنبال مهرداد قنبری، مدافع چپ نیمکت نشین ذوب آهن هستند تا در تابستان او را به خدمت بگیرند.

سرمربی استقلال قصد دارد برای بهبود شرایط هجومی تیمش یک مهاجم به جمع نفرات خود اضافه کند که در این بین نام بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی مطرح می‌شود.

استقلال تهران با علی قربانی و کاوه رضایی در نیم فصل دوم آمار خوبی داشته و کاوه رضایی مهاجم این تیم در لیگ شانزدهم 7 گل به ثمر رسانده است. محرومیت فیفا باعث شد تا شهباززاده مهاجم جوان آبی ها که به لیگ ترکیه رفته بود نتواند در بازگشت به این تیم موفق باشد و نیم فصل دوم را در نفت تهران سپری کند. مرتضی تبریز مهاجم خلاقی است که فصل گذشته به همراه کاوه رضایی در ذوب آهن نقش به سزایی را در صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشت.

http://giriforot.ir/

http://fanavari-elm.ir/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها