رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 256197

طنز/ نظر روحانی و قالیباف درباره «عصبانی نیستم»

ساعت 24- برای روشن شدن ابعاد تازه‌ای از ماجرای اکران نشدن فیلم «عصبانی نیستم» با آقای روحانی، قالیباف و دوستان بهاری گفت‌وگو کردیم.

طنز
آقای روحانی درباره اکران نشدن فیلم «عصبانی نیستم» و ورود نسخه غیرقانونی به بازار سیاه در آستانه انتخابات گفت: مردم قبل از برجام عصبانی بودند اما بعد از برجام و با ورود طیاره‌های نو و کلی دستاورد دیگر که الان یادم نیست، مردم دیگر عصبانی نیستند و من از آقای دُرمیشیان تشکر می‌کنم که نام فیلم را به‌درستی «عصبانی نیستم» گذاشتند.

سپس از آقای روحانی پرسیدیم: چرا این فیلم مجوز پخش نگرفت، این بود نتیجه تدبیر و امید؟ و آقای روحانی گفتند: در زمینه برجام آن‌قدر کار شده است که در این مقال نمی‌گنجد که من همه آن‌ها را بگویم. لطفا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به آقای جهانگیری مراجعه کنید.


آقای قالیباف که مشغول سخنرانی درباره کهولت سن کابینه روحانی، خود روحانی و خانواده اصلاح‌طلبان بود نگذاشت ما سوال بپرسیم اما در پاسخ گفت: اتفاقا ملت عصبانی است. آقایان از اتاق‌های خود بیرون بیایند. چرا یک نفر که حتا نمی‌تواند کفش‌های خود را بپوشد وزیر می‌شود؟ کهولت سن در دولت بیداد می‌کند. واقعا یک رئیس‌جمهور باید ده صبح بر سر کار حاضر شود؟ من به ملت قول می‌دم سالی هزار «عصبانی نیستم» بسازم و پخش کنم و اگر سینمایی آتش گرفت شخصا بر سر صحنه حاضر می‌شوم و مدیریت بحران را برعهده می‌گیرم.


سه مرد بهاری که در گوشه‌ای نشسته بودند و اینستاگرام لایک می‌کردند به ما گفتند: ما مصاحبه نمی‌کنیم چون اگر مصاحبه کنیم و پرونده‌ها را رو کنیم و بگم‌بگم را آغاز کنیم برای همه بد می‌شود. پس بگذارید لایک‌مان را بکنیم. ایشان البته برخلاف گفته خود که قول داده بودند فقط لایک کنند، پشت سر هم زیر عکس‌های آقای روحانی و قالیباف کامنت گذاشتند.
باقی بقای‌تان

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها