رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 262733

محسن هاشمی: اگر دولت فعلی ادامه نیابد در تحریمها دچار مشکل میشویم/لیست های موازی را کنار بگذاریم

ساعت24-کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران گفت: اگر اجازه ندهیم دولت تدبیر و امید دوباره تکرار شود، در مسائلی از جمله تحریم‌ها دچار مشکل خواهیم شد و این در حالی است که روحانی عقلانیت را بر کشور حاکم کرده است.

محسن هاشمی
style="text-align:justify">محسن هاشمی رفسنجانی درگردهمایی عشایر مقیم مرکز، گفت: تهران باید شهر زندگی و شهری فراملی شود البته دلایل مشکلات زیاد این شهر را طولانی شدن دوران صدارت عده‌ای بر آن می‌دانند.

وی افزود: آنان در این ۱۲ سال اگر می‌توانستند مشکلات شهر را حل کنند، تا به حال حل کرده بودند اما ما باید رأی دهیم تا شورایی جدی و ناظر بر شهرداری تهران داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف رأی به لیست امید بهترین راه حل است.

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که در ماه مهمی قرار داریم و در این ماه سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده رقم خواهیم زد، گفت: خواسته همه بزرگان کشور از جمله آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی این بود که مردم انتخابات را جدی بگیرند. عدم شرکت در انتخابات به این معناست که دیگران بتوانند جای نماینده شما را در قوه مجریه بگیرند و چهار سال برنامه‌هایی را پیاده کنند که مورد وثوق شما نباشد.

هاشمی با بیان اینکه روحانی قول داده در صورت ادامه کار، تحریم‌های غیرهسته‌ای را هم از بین ببرد، اظهار کرد: اگر اجازه ندهیم دولت تدبیر و امید دوباره تکرار شود؛ در مسائلی از جمله تحریم‌ها دچار مشکل خواهیم شد و این در حالی است که روحانی عقلانیت را بر کشور حاکم کرده است. ما با رأی به دولت تدبیر و امید در حقیقت عقلانیت را انتخاب و با افراط و تفریط مخالفت کرده‌ایم.

وی با اشاره به منش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در عرصه سیاسی ادامه داد: ایشان در طول ۳۷ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه مبلغ دیدگاه اعتدال در فعالیت‌های سیاسی بودند. ایشان اعتقاد داشتند که مسلمانان باید میانه‌روی کنند زیرا راه حل کشور را در همین راه اعتدال می‌دانستند.

کاندیدای شورای شهر تهران همچنین در همایش نظام مهندسی، اظهار کرد: برای فراهم شدن امکان این که شورای شهر قوی داشته باشیم، لازم است به لیست امید رای بدهیم، لیستی که مورد تایید سید محمد خاتمی قرار گرفته است.

وی افزود: لیست های پراکنده را باید کنار گذاشت و امیدوارم شاهد شرکت پرشور نظام مهندسی در انتخابات باشیم، که به «۲۱ + ۱» رای می دهند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به در خواست های نظام مهندسی برای به کارگیری مجریان دارای صلاحیت، گفت: این قانونی است که علاوه بر شهرداری بخش عمده ای از کشور هم به آن احترام نمی گذارند. این موضوع نشان می دهد که در قسمتی از آیین نامه های موجود خلا وجود دارد که برخی می توانند از این قوانین عبور کنند.

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: باید مسیر را به درستی تببین کنیم، اگر نیاز است بندی به آیین نامه ها اضافه شود باید از طریق شورای شهر یا مجلس شورای اسلامی پیگیری شود

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها