رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 266935

موشک جدید صهیونیستها برای عملیات‌های ترور

ساعت 24- شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی "رافائل" از موشک جدیدی رونمایی کرد که به ادعای آن قرار است "انقلابی" در پیاده نظام ارتش صهیونیستی ایجاد کند و به سربازان پیاده نظام این امکان را می‌دهد که دست به عملیات‌های ترور میدانی بزنند.

موشک
به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی "واللا"، این موشک جدید از نسل پنجم موشک‌های "اسپایک" است که ارتش صهیونیستی از آنها با نام "گیل" یاد می‌کند.

این پایگاه صهیونیستی خاطرنشان کرد که موشک "اسپایک ال آر ۲" یا "گیل ۲" می‌تواند به سرعت اهداف مورد نظر را از زمین و هوا هدف قرار دهد و به نیروهای پیاده نظام در اشغال شهرک‌ها؛ چه در لبنان و چه در غزه کمک می‌کند و می‌تواند در عملیات‌های ترور به ویژه در مواردی که اعضای گروه‌های مقاومت سوار بر موتورها حرکت می‌کنند، کمک کند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه برد این موشک‌ها را ۵.۵ کیلومتر اعلام کردند که ۳۵ درصد بیشتر از برد نسل قبل این موشک‌هاست، اما در صورتی که از هوا و از بالگردهای نظامی شلیک شوند، برد آنها به ۱۰ کیلومتر هم می‌رسد. این موشک می‌تواند حتی در بدترین شرایط اهداف خود را به صورت هوشمند تعقیب کند و کلاهک آن مجهز به سامانه تشخیص هدف و تعقیب آن است و همچنین حسگرهای پیشرفته از نوع "اچ دی" دارد. علاوه بر این، موشک گیل ۲ می‌تواند با قدرت بیشتری تانک‌ها را هم در میدان‌های جنگ هدف قرار دهد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها