رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 271690

خزانه‌داری آمریکا تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید کرد

ساعت 24-وزارت خزانه‌داری آمریکا با اضافه کردن نام نفرات و سازمان‌های جدید به فهرست سیاه خود، تحریم‌های وضع شده علیه روسیه به بهانه دخالت ادعایی این کشور در مسائل داخلی اوکراین را تشدید کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا
style="text-align:justify">اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه با قراردادن نام نفرات و سازمان‌های جدید در فهرست سیاه، تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید کرد.

در بیانیه خزانه‌داری آمریکا که روی وب‌سایت این وزارتخانه قرار گرفته تصریح شده که این تصمیم برای مقابله با دور زدن تحریم‌های آمریکا طراحی شده‌اند.

خزانه‌داری آمریکا همچنین مدعی شده تحریم‌های جدید با تعهد آمریکا برای یافتن راه حل دیپلماتیک برای اوکراین و بازگرداندن شبه جزیره کریمه به این کشور سازگار هستند.

استیون منوشین، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «این تحریم‌ها فشارها برای روسیه را برای حرکت به سمت راه حل دیپلماتیک حفظ خواهد کرد. این دولت، متعهد به یافت فرایند دموکراتیک است که حق حاکمیت اوکراین را ضمانت می‌کند و تا زمانی که روسیه به تعهداتش ذیل توافقات مینسک پایبند نباشد تحریم‌ها رفع نخواهند شد.»

مطابق این بیانیه در تحریم‌های جدید 38 فرد و سازمان که با استقلال‌طلبان اوکراین مرتبط هستند هدف قرار گرفته‌اند.

21 نفر از نفرات تحریم‌شده را استقلال‌طلبان اوکراین و سازمان‌ها و افراد حامی آنها تشکیل می‌دهند. 11 نفر سازمان‌ها و افرادی هستند که یا در منطقه کریمه فعالیت می‌کنند و یا رهبری سازمان‌های فعال در این منطقه را به عهده دارند.

شش نفر از نفرات تحریم‌شده را نیز افراد و سازمان‌هایی تشکیل می‌دهند که به بخش تسلیحاتی روسیه یا مقام‌های دولتی این کشور کمک کرده‌اند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها