رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272889

ترافیک نیمه سنگین در ۶ محور مواصلاتی

ساعت 24- پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه در ۶ محور آزاد راه تهران- کرج، هر دو باند کرج-قزوین، ساری به قائمشهر،هراز، کرج- چالوس و گیلان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک
به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور در باند شمالی آزادراه تهران -کرج از پل کلاک تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا مهر ویلا، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.


ترافیک محورهای ساری به قائمشهر و بابلسر به فریدونکنار، باند جنوب به شمال محور هراز درمحدوده گزنک تا تونل وانا، نیمه سنگین است.


باند جنوب به شمال محور کرج چالوس محدوده مکارود، ترافیک سنگینی دارد و این ترافیک در محدوده های هزارچم و آدران نیمه سنگین اعلام شده است.


ترافیک در هر دو باند محور قدیم کرج -قزوین محدوده آبیک تا قزوین، سنگین و در استان گیلان محورهای سراوان به فومن و فومن به ضیابر نیمه سنگین گزارش شده است.


براساس این گزارش، همچنان محورهای اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان مسدود است.


این گزارش افزود : در آزادراه قم به تهران از ۲۹ فروردین ماه تا ۲۰ شهریورماه در محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲.۵ روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.


در محور کرج-چالوس از اول اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه در محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.


همچنین در آزادراه رشت-قزوین از۱۶ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.


عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور نیز در آزادراه قم به تهران از ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۳۱ مردادماه در محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، اجرا می شود.


این گزارش افزود: در محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا ۴۵ - از ۱۶ خردادماه تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه ، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.


محور دیزین-شمشک کیلومتر صفر تا ۲۱ از ۲۷ خردادماه تا ۳۰ آبان ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می شود.


سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.


مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها