رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 278253

عوامل ناامنی و تیراندازی در گرگان و رامیان دستگیر شدند

ساعت 24- فرمانده انتظامی استان گلستان از بازداشت و دستگیری تعدادی از افراد عوامل ناامنی و تیراندازی در شهرستان‌های گرگان و رامیان در ۲ روز گذشته خبر داد.

تیراندازی
style="text-align:justify"> سردار علی‎اکبر جاویدان امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در روز جمعه در شهرستان گرگان و روز شنبه در رامیان تیراندازی رخ داده، اظهار داشت: دو شب گذشته اعلام کردم که عوامل ناامنی این حوادث را دستگیر خواهیم کرد که امروز ماموران انتظامی موفق به این امر شدند.

وی تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان‌های رامیان و گرگان و پلیس اطلاعات و همکاری مردم 2 نفر متهم حادثه شهرک تالار گرگان دستگیر شدند و سلاح وینچستر 5 تیر از این افراد کشف شد و این افراد نیز به خطای خود اقرار کردند و یک دستگاه خودرو نیز از این افراد توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در این درگیری و تعقیب و گریز تعداد 5 نفر نیز با ماموران ما در شهرک قله حسن گرگان درگیر شدند که این افراد نیز با حکم دستگاه قضائی بازداشت شدند.

جاویدان افزود: تیراندازی در روز شنبه در جنگل رامیان نیز 3 متهم تحت تعقیب دارد که یکی به حکم دستگاه قضائی دستگیر و راهی زندان شده و 2 نفر دیگر نیز به زودی با همکاری مردم و نیروی انتظامی رامیان دستگیر خواهد شد.

وی افزود: از مردم درخواست داریم هر گونه اطلاعات و تحرک‎های مشکوکی را که متوجه شدند از سامانه 110 اعلام کنند و مطمئن باشند که پلیس در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: اصحاب کانال‎های فضای مجازی، اخبار بدون منبع را منتشر می‎کنند که این کار درست نیست و درخواست ما نیز این است که کانال‌های معتبر از مراجع معتبر اطلاعات را دریافت کنند.

جاویدان افزود: این کانال‎ها با این اخبار به دنبال اهداف سوء و جذب بازدیدکننده هستند و از مردم درخواست داریم به این اطلاعات توجه نکنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پلیس با کمال دقت موضوعات را پیگیری و در زمان مناسب اطلاع‌رسانی می‎کند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها