رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 282728

خلعتبری:

به سپاهان گل بزنم خوشحالی نمیکنم/ کرانچار یکی از بهترین مربیانی بود که با او کار کردم

ساعت24-مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد تاکید کرد که اگر در دیدار فردا به سپاهان گل بزند، خوشحالی نخواهد کرد.

محمدرضا خلعتبری در مورد آخرین وضعیت تیم پدیده در آستانه دیدار با سپاهان گفت: شرایط تیم ما خوب است. هفته‌ اول بازی سختی برابر پیکان داشتیم و فکر می‌کنم گرفتن مساوی نتیجه‌ بدی نبود. البته نتوانستیم توقعات کادر فنی را در زمین برآورده کنیم، ولی امیدوارم که در هفته دوم بازی خوبی در مقابل سپاهان انجام دهیم.

وی با تمجید از تیم سپاهان اظهار داشت: من چند سال در تیم سپاهان بازی کرده‌ام. این تیم، تیم خیلی خوبی است. ما قطعاً بازی سختی داریم، ولی محکوم به برد در آن هستیم تا اولین پیروزی خانگی را به دست آورم. من دو سال با کرانچار بازی کردم که یک سال قهرمان جام حذفی شدیم و فصل بعد او در هفته‌های ابتدایی از سپاهان رفت. کرانچار یکی از بهترین مربی‌هایی بود که با او کار کردم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این که پرسش «آیا پدیده می‌تواند سپاهان را شکست بدهد؟»، خاطر نشان کرد: ما تیم بدی نداریم. پدیده با بازیکنانی مثل گردان، صادقی، قاضی، قاسمی‌نژاد، عباسیان و چند بازیکن خوب دیگر می‌تواند در این فصل نتایج خوبی بگیرد. به عقیده من پدیده چیزی از سپاهان کم ندارد، اما در عین حال باید بگویم بازی بسیار سختی در پیش داریم.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که اگر به سپاهان گل بزند خوشحالی خواهد کرد یا خیر، گفت: امکان ندارد که اگر کل بزنم خوشحالی کنم. من قلباً سپاهان را دوست دارم. این درست است که برخی برخوردها در سپاهان با ما درست نبود، ولی همیشه هواداران سپاهان به من محبت داشته‌اند. من هشت سال در اصفهان بازی کردم و همیشه از مردم این شهر خوبی دیدم و باید از آنها تشکر کنم.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها