رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 284650

اعتراض شدید دایی به پنالتی مشکوک

ساعت 24- علی دایی و سایر اعضای کادر فنی تیم فوتبال سایپا در یک صحنه نسبت به تصمیم داور به شدت اعتراض کردند.

style="text-align:justify">تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سایپا از ساعت 20:30 در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر برابر هم قرار گرفتند.

* از این مسابقه استقبال بسیار کمی شده است و تنها حدود 50 نفر با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* در ابتدای مسابقه و درحالی که اعضای کادر فنی دو تیم در حال خوش و بش با هم بودند، علی دایی روی نیمکت تیمش حضور نداشت! دانیال ماهینی، بازیکن تیم فوتبال سایپا پیش از شروع مسابقه از نمیکت‌نشینان تیم سابقش رخصت گرفت.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت وحید شیخ‌ویسی را به دلیل عملکرد خوبش تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر به شدت تشویق کردند.

* در دقیقه 30 ضربه کاشته برای سایپایی‌ها در موقعیتی مناسب ایجاد شد که برای زدن این ضربه روزبه شاه‌علی دوست و حکیم نصاری به شدت به هم بحث کردند. کار این دو بازیکن چیزی نمانده بود که به درگیری فیزیکی برسد که با دخالت داور و سایر بازیکنان بحث‌شان به اتمام رسید.

* در همین ضربه ایستگاه شوت محکم سایپایی‌ها در موقعیتی مشکوک به دست موسی کولیبالی، مدافع استقلال خوزستان برخورد کرد. علی دایی و سایر اعضای کادر فنی تیم سایپا به شدت نسبت به این صحنه اعتراض کردند که همین موضوع موجب شد تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای دقایقی به سایپایی‌ها فحاشی کنند!

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها