رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286385

با خاطیان پرسپولیس برخورد شدید می کنیم

ساعت 24- باشگاه پرسپولیس در صدد حل مشکل پیش آمده میان برخی بازیکنان و اعضای باشگاه است تا در آستانه بازی مقابل الاهلی عربستان به مشکلات حاشیه ای خود پایان دهد.

style="text-align:justify">اتفاقات حاشیه ای که در اواخر دیدار شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد رخ داد باعث شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم به موضع گیری در این خصوص بگیرند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به مهر، گفت: باید بگویم اشتباهات داوری واقعا اذیتمان کرد. مگر می شود چند صحنه خیلی مهم را به ضررمان سوت بزنند. خطای پنالتی روی علی علیپور را نگیرند و یکی از گل هایمان را هم که به درستی زدیم، آفساید اعلام کنند. به هر حال برای جامعه داوری احترام قایلیم و نمی خواهیم با پرداختن به چنین مسایلی باعث کدورت هوادارانمان با این قشر زحمتکش شویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بازی بسیار مهم و حساسی پیش رو داریم. سعی کردیم خیلی از مسایل را عنوان نکنیم تا هواداران نگران نشوند و تنها به حمایت های همیشگی خود ادامه دهند. حالا در این برهه زمانی حساس هم تنها یک چیز می خواهیم و این است که هوادارمان مثل همیشه حاضر شوند و کمک کنند تا با آرامش فکری و تمرکز در بازی های بین المللی به موفقیت برسیم. سه ضلع: هوادار، بازیکن و مدیریت باشگاه باید در یک راستا کار کنند.

خمارلو ادامه داد: اگر کسی خواسته یا ناخواسته بخواهد مقابل یکی از این اضلاع قرار گیرد بدون شک سبب خواهد شد تا قطار پرسپولیس با موفقیت به مقصد نرسد. باشگاه پرسپولیس به صراحت اعلام می کند با کوچکترین مشکل تراشی در داخل مجموعه اش برخورد جدی خواهد کرد. اما باید اذعان کنیم فضای مردانگی و رفاقت در پرسپولیس مثال زدنی است. سو تفاهم های ریزی هم به وجود آمده بود که آنها را مدیریت کرده ایم. باز هم اگر خاطی احتمالی وجود داشته باشد برخورد شدیدی خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تمام قد از تک تک بازیکنانمان حمایت می کنیم. حمایتی که از هوادارانمان داریم و می دانیم آنها هم این موضوع را درک می کنند. رویای آنها را در سر می پرورانیم و می خواهیم با این اقدام به هدفمان که قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست برسیم. با تمام توان برای حفظ آرامش تیمی تلاش می کنیم تا به واسته هایمان برسیم. بازیکنان پرسپولیس غیرت و صلابت خود را نشان داده اند و با بحث های پوچ و بیهوده نباید چالش اینچنینی ایجاد شود.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها