رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 288838

حمله جبهه النصره به مواضع ارتش سوریه در جنوب حلب

ساعت 24- گروه تروریستی «هیئه تحریر الشام» (همان جبهه النصره) امروز اعلام کرد که به مواضع ارتش سوریه در جنوب استان حلب حمله کرده است.

ارتش سوریه
گروه تروریستی جبهة النصره امروز با حمله به مواضع ارتش سوریه در جنوب استان حلب، یک روستا را به اشغال خود در آورد.


گروه تروریستی «هیئة تحریر الشام» (همان جبهة النصره) امروز اعلام کرد که به مواضع ارتش سوریه در جنوب استان حلب حمله کرده است.

طبق اعلام این گروه تروریستی، حمله به روستای تلیلات از توابع شهرک مهم «الحاضر» در جنوب غرب استان حلب در 30 کیلومتری جنوب شهر (مرکز) استان حلب انجام شده است.

این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت که «نیروهای ویژه (کماندو) به مواضع نیروهای رژیم حمله کردند و 10 نفر را بعد از درگیری کشتند و مقداری سلاح سبک و نیمه‌سنگین به غنیمت گرفتند».

شنبه (دیروز) نیز 9 نفر از نیروهای ارتش سوریه در درگیری با جبهة النصره (شاخه القاعده در سوریه) در اطراف روستای تلیلات کشته شده بودند.

روستاهای واقع در جنوب استان حلب، گاه‌گاهی شاهد درگیری‌های پراکنده، اصابت گلوله‌های توپ و تبادل آتش از طرف ارتش سوریه و گروه جبهة النصره (هیئة تحریر الشام) است

بعد از آزادسازی شهر حلب (مرکز استان حلب) در ابتدای شهریور سال گذشته، درگیری‌ها در اطراف این شهر کاسته شده و حجم درگیری‌ها در شرق سوریه با داعش افزایش یافته است.
فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها