رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 289286

جهانگیری: جهت‌گیری صنعت امیدوار کننده است/ نگوییم وضع اقتصادی بهتر نشده

ساعت24-معاون اول رئیس جمهوری جهت‌گیری بخش صنعت کشور را امیدوار کننده و رو به رشد خواند و گفت: مهمترین هنر دولت مشارکت با بخش خصوصی در تصمیم گیری های خود است.

جهانگیری
اسحاق جهانگیری در آیین تکریم و معارفه وزیران صنعت ،معدن و تجارت افزود: در بخش صنعت واقتصاد میدان دار اصلی کشور بخش خصوصی است و باید باشد و در این کار اصلا نباید تردید کرد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی سقف پرداز ندارد و به هر مقدار که می خواهد باید جلوبرود، تاکید کرد: بخش خصوصی باید چرخ اقتصاد را در دست بگیرد و مهمترین هنر دولت این است که در تصمیم گیری های خود بخش خصوصی را مشارکت دهد.
معاون اول رئیس جمهوری اضافه کرد: وضعیت اقتصاد در دولت یازدهم وضعیت رو به بهبود بوده است. نگوییم که وضعیت امروز ما نسبت به دیروز بهتر نشده است.
جهانگیری اضافه کرد:ممکن است بعضی جاها مشکلاتی باشد ولی ماشین اقتصاد کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است و مهم این است که ببینیم بعد از این چه کار باید بکنیم که این توسعه رو به رشد باشد.
معاون اول رئیس جمهوری درادامه گفت:تولید داخل کشور باید رونق وسرعتش بیش از این باشد و اینکه بگوییم رکود در کشور است را قبول ندارم.
وی با تاکید بر لزوم شناسایی بازارهای داخلی و خارجی تصریح کرد:باید در صنعت کشور در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم چرا که مصرف انرژی ما در همه بخش ها زیاد است و با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها