رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 289436

سردار مومنی خبر داد

قرارگاه اربعین ناجا آغاز به کار کرد

ساعت 24- جانشین فرمانده ناجا گفت: به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز بدون مستندات قانونی داده نمی شود و زائران باید برای گرفتن ویزا اقدام کنند.

سردار مومنی
style="text-align:justify">سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ماموریت های اصلی ناجا امنیت اجتماعی و اخلاق عمومی است که در این راستا اقدام به اجرای طرح های مختلف می کند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: شاخصه های امنیتی کشور در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بهبود یافته است و همچنین با کاهش جرایم خشن و افزایش کشفیات مواد مخدر مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم و مسئولان از امنیت مطلوب تری برخورداریم، گفت: نسبت به دیگر کشورها امنیت قابل قبولی داریم، در حالی که ناامنی در کشورهای اطراف وجود دارد.

سردار مومنی تصریح کرد: در حوزه تصادفات هم در پنج ماهه نخست امسال، کاهش آمار را داشته‌ایم، روزگاری در دهه گذشته با 7 میلیون خودرو حدود 28 هزار نفر کشته می شدند، اما اکنون که تعداد خودروها به 11 میلیون رسیده تعداد کشته های سوانح جاده ای به 16 هزار نفر رسیده است که همچنان باید حوادث جاده ای کاهش یابد، زیرا یک کشته هم براثر این حوادث زیاد است.

وی گفت: قرارگاه اربعین در ناجا فعال شده و کار خود را در همه استان ها آغاز کرده است؛ امسال به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز بدون مستندات قانونی داده نمی شود و لذا علاقمندان و زائران از الان برای گرفتن ویزا و گذرنامه و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها