رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 291721

نیروهای مسلح در مسیر تقویت روز افزون سپر دفاعی کشور هستند

ساعت24-رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح در مسیر روز افزون تقویت سپر دفاعی کشور دشمن را از هرگونه ماجراجویی علیه ایران بر حذر داشته‌اند.

سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با حضور در ستاد آجا، با سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر محمدحسین باقری و سرلشکر ستاد سیدعبدالرحیم موسوی طی دیداری بر لزوم ارتقاء آمادگی‌های دفاع کشور تاکید کردند.

سرلشکر باقری در این دیدار صمیمانه طی سخنانی اظهار داشت: به فضل الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش غیرتمند تحت منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، در یک روند پر شتاب و هماهنگ، در مسیر تقویت روز افزون سپر دفاعی کشور در عرصه های زمینی، دریایی و هوا و فضا، حرکت جهادی و انقلابی دارند و دشمنان را از هرگونه ماجراجویی علیه میهن اسلامی برحذر داشته اند.

در این دیدار سرلشکر موسوی نیز با اظهار خرسندی از تعاملات و هماهنگی های جاری در روابط کاری و ماموریتی بین ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش در تعالی معنوی و ارتقاء سطح معیشت کارکنان و تعمیق هماهنگی و هم افزایی با سایر سازمان های دفاعی و به طور خاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای انجام موفق و مقتدرانه ماموریت های محوله در اولویت های ارتش قرار دارد.

گفتنی است 30 مرداد سال جاری، امیر سرلشکر ستاد دکتر سید عبدالرحیم موسوی توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

انتهای پیام/

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها