رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 291756

عقب نشینی تروریست ها از صحرای سوریه به مرزهای اردن

ساعت 24-یکی از گروه های تروریستی در حال عقب نشینی از صحرای سوریه به سوری مرزهای اردن است .

تروریست.jpg
style="text-align:justify">ستاد اطلاعات جنگ ارتش سوریه اعلام کرد: نیروهای گروه تروریستی " احمد العبدو" شروع به عقب نشینی از صحرای سوریه به سوی مرزهای اردن کرده اند و طبق توافق روسیه و اردن باید مناطق فعالیت خود را برای استقرار نیروهای ارتش سوریه تخلیه کنند.

پایگاه روسیا الیوم امروز(پنجشنبه) به نقل از ستاد اطلاعات جنگ ارتش سوریه گزارش داد: انتظار می رود که نیروهای گروه تروریستی " اسود الشرقیه " نیز همچون گروه احمد العبود به زودی مناطق فعالیت خود را برای ارتش سوریه تخلیه کنند.

سخنگوی گروه احمد العبدو روز سه شنبه این هفته اعلام کرده بود که نیروهای این گروه به درخواست مرکز عملیات نظامی (موک) شروع به خروج از اردوگاه آوارگان سوری " الحدلات " در نزدیکی مرز شمال شرقی سوریه و انتقال به اردوگاه " الرقبان" در مرز اردن کرده اند و همۀ نیروهای این گروه سرانجام به سوی مرزهای اردن عقب نشینی خواهند کرد.

روزنامه الغد به نقل از منابعی آگاه در اردن نیز گزارش داد : هدف اردن از آغاز آتش بس بین ارتش سوریه و گروه های مسلح و قبول عقب نشینی این گروه ها از صحرای سوریه به سوی مرزهایش تبدیل مناطق مرزی سوریه با اردن به مناطق آتش بس و تأمین امنیت مرزهای خود است.

این منابع اعلام کردند : اقدام اخیر اردن اقدامی تاکتیکی است و این کشور هیچ تغییری در دیدگاه خود در قبال بحران سوریه ایجاد نکرده است .

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها