رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 293054

رحمانی فضلی: تغییرات استانداران تا پایان شهریورماه انجام میشود / در صورت امکان از بانوان در جایگاه استانداران استفاده میکنیم

ساعت24-وزیر کشور با بیان اینکه بر اساس قولی که داده بودیم تغییرات استانداران تا پایان شهریورماه انجام می‌شود، گفت : در تلاش هستیم اگر امکان و شرایطش فراهم شود از بانوان در جایگاه استانداران استفاده کنیم.

بلوارشهیدروحانیتوسطوزیرکشورافتتاحشد.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشخص شدن استانداران هفت استان کشور، اظهار کرد:در جلسه امروز هیات دولت ٧ نفر از استانداران انتخاب شدند، ٤ نفر از استانداران فعلی جابه جا شدند و ٣ استاندار جدید نیز انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در دوره جدید بر اساس ارزیابی هایی که از عملکرد استانداران داریم نسبت به جابه جایی یا تغییر آنها اقدام می‌کنیم البته تعدادی بر اساس نظر خودشان شرایط ادامه همکاری را به دلایلی ندارند.

وزیر کشور با بیان اینکه بر اساس قولی که داده بودیم تغییرات استانداران تا پایان شهریورماه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم اگر امکان و شرایطش فراهم شود از بانوان در جایگاه استانداران استفاده کنیم.

انتهای پیام/

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها