رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 298966

دردسر جدید طاهری و پرسپولیسیها/ برانکو تمدید نمی کند!

ساعت24- مسئولان باشگاه پرسپولیس در کنار بحران های جدید این تیم با مشکل تمدید قرار سرمربی تیمشان هم روبرو هستند.

style="text-align:justify">مصدومیت کهنه سیدجلال حسینی، محرومیت 4 ماهه طارمی، محرومیت پرسپولیس از حضور در 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی و کمرنگ شدن رویای حضور در اولین فینال آسیایی؛ همه این‌ها اخبار وحشتناکی هستند که در یک ماه اخیر کام هواداران پرسپولیس را تلخ کرده‌اند و حالا یک خبر تلخ دیگر هم به این لیست بلند بالا اضافه شده تا روزهای کابوس‌وار سرخ‌های پایتخت همچنان ادامه داشته باشد.

بعد از پشت سر گذاشتن پرونده ژوزه و دستیارانش حالا مدیران پرسپولیس پرونده جنجالی طارمی و شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه را پیش روی خود می‌بینند و علاوه بر این پرونده حقوقی با یک چالش بزرگ دیگر هم مواجه شده‌اند؛ تمدید قرارداد برانکو!

علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از قهرمانی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از تمدید قرارداد بلندمدت سرمربی کروات پرسپولیس سخن گفت اما این موضوع محقق نشد تا مشخص شود برانکو تمایلی برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان پایتخت ندارد. پس از قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همه چیز برای تمدید قرارداد با برانکو مهیا بود اما شوک فیفا با محرومیت ۴ ماهه طارمی و محرومیت پرسپولیس از 2 پنجره نقل‌وانتقالات تمام معادلات را به هم ریخت تا برانکو فکر تمدید با سرخ‌پوشان را از سر بیرون کند.

باشگاه پرسپولیس حاضر شده با رقم پیشنهادی سرمربی کروات خود کنار بیاید اما ایوانکوویچ به احتمال فراوان نگران است با توجه به محرومیت باشگاه نتواند انتظارات را برآورده کند. هوادارانی که به طور حتم در فصول آینده تنها راضی به قهرمانی در لیگ برتر ایران نخواهند بود و با برانکو به رویاهای خود در آسیا فکر می‌کنند.

قرار است مدیران باشگاه و سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت، صحبت در این باره را به نیم فصل رقابت‌ها موکول کنند تا هر 2 طرف بتوانند بهترین اقدام را در این زمینه انجام دهند اما با توجه به شرایط موجود بسیار بعید است که مدیران پرسپولیس بتوانند سرمربی کروات را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند.

برانکو در حال حاضر چند پیشنهاد خوب از باشگاه‌های آسیایی دارد و از آن مهمتر خودش می‌داند که در صورت رفتن کی‌روش از تیم ملی اصلی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران خواهد بود. در چنین شرایطی مسلما کار پرسپولیس برای متقاعد کردن برانکو و تمدید قرارداد سرمربی محبوب هواداران بسیار سخت خواهد بود و شاید با در نظر گرفتن تمامی این مسائل بتوانیم از حالا پایان داستان پرسپولیس و برانکو را پیش‌بینی کنیم.

فروردین امسال پس از تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس سایت روزنامه نووتنی زاگرب دست به افشاگری مهمی زد و نوشت در قرارداد برانکو و پرسپولیس قید شده که او هر زمان کی‌روش از ایران رفت می‌تواند قراردادش را فسخ کند و روی نیمکت تیم ملی بنشیند؛ موضوعی که از طرف مدیران پرسپولیس یا برانکو تکذیب نشد و همین موضوع می‌تواند کلید حل معادله نه چندان پیچیده برانکو و پرسپولیس باشد.

خراسان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها