رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 299988

کویت کشتی غرق شده ایرانی را ضبط میکند/ ملوانان ایرانی بدون مدارک شناسایی در انتظار اجازه خروج

ساعت24-به گفته یکی از شاهدانِ عینی حادثه غرق شدن کشتی تجاری ایران در آب‌های کویت؛ ناخدا می‌توانست با انتخاب یک مسیر مناسب‌تر از غرق شدن کشتی جلوگیری کند.

989
صبح سه‌شنبه (هجدهم مهرماه) یک فروند کشتی تجاری ایرانی از بندر خرمشهر عازم بندری درکویت بود که براثر برخورد با سازه‌ی یک پل در حال ساخت غرق می‌شود.

یاسین رحیمی که روز گذشته در محل حادثه غرق شدن کشتی تجاریِ کمال، سکان هدایت یک کشتی تجاری دیگر را برعهده داشت، در این‌باره می‌گوید: شاید اگر ناخدای کشتی یک مسیر دیگر را برای رسیدن به ساحل انتخاب می‌کرد می‌توانست از غرق شدن کشتی تجاری جلوگیری کند.

او ادامه می‌دهد: هر شش ملوان به همراه ناخدای این شناور سالم هستند و در حال حاضر در کویت به سر می‌برند اما آنچه در فیلم هم مشخص است؛ پاسپورت و اوراق هویت آنها همراه با کشتی به زیر آب رفته است. این ملوانان باید منتظر بمانند که مسئولان کویت اجازه خارج شدن آنها را بدهند تا با یک کشتی یا لنج باربری دیگر به خانه برسند.

وی در مورد سرنوشت این کشتی غرق شده؛ اضافه می‌کند: این کشتی به احتمال زیاد از ناحیه بدنه یا موتور آسیب دیده است که تعمیر آن هزینه چندانی ندارد ولی هزینه بیرون کشیدن این کشتی از اعماق دریا بسیار بالا است و در نتیجه مسئولان کویت کشتی غرق شده را ضبط می‌کنند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها