رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 300060

کرانچار: اگر پیروز نشویم، من و سپاهان دچار مشکل خواهیم شد

ساعت 24-سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی برابر سیاه جامگان او و تیمش را دچار مشکل خواهد کرد.

کرانچار
style="text-align:justify">زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان حضور یافت و گفت: در ۱۴ روز اخیر برای آمادگی بازیکنان در دیدار فردا (جمعه) علاوه بر کارهای فنی داخل زمین، مشاوره‌های روحی مناسبی را نیز برای بازیکنان در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی تیم را علاوه بر من دچار مشکل خواهد کرد و به همین دلیل تنها برای کسب پیروزی قدم به میدان خواهیم گذاشت. مشکلی که با آن دسته و پنجه نرم می‌کنیم مصدومیت بازیکنانی نظیر عزت‌الله پورقاز است. همچنین حسن جعفری نیز محروم است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی فردا پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: شرایط تیم‌مان آماده است، داخل کیفیت تیم وجود دارد، همه مسائل آماده‌اند ولی باید محصول که همان پیروزی و گل زده است برداشت شود که متاسفانه در این زمینه با مشکل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه سپاهان همواره ملی‌پوشان بسیار خوبی در اختیار داشته است، گفت: سپاهان در همین شرایط نیز پورقاز، آقایی، انصاری و محمدی را در تیم ملی دارد و رده‌های تیمی سپاهان نیز در تیم ملی بازیکنان متعددی دارند به همین جهت ما همواره تعاملات خوبی با تیم ملی داشتیم و تاکنون سعی کرده‌ایم که این زنجیره و سیکل به درستی حرکت کند و مشکلی پیش نیاید.

کرانچار خاطرنشان کرد: سرمربی تیم بانوان سپاهان نیز با من جلسه‌ای گذاشت و من تمام و کمال آنچه می‌توانم به آنها خدمت‌رسانی کنم دریغ نخواهم کرد و به تیم بانوان ارائه می‌کنم و همه تجربه علمی و کاری خود را در اختیار آنها قرار خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره مباحث مربوط به دستیاری محرم نویدکیا و صحبت‌های مطرح شده پیرامون آن، گفت: نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان است و در چند نوبت نیز با ایشان صحبت کردم و برای همکاری نیز از ایشان دعوت کردم که ایشان به دلایل موجهی نپذیرفت و نظر من هنوز این است که ایشان می‌تواند بیاید و ما از او استفاده خواهیم کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها