رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 300914

درگیری لفظی دو استقلالی وسط نشست خبری!

ساعت 24- اولین نشست خبری، فرهنگی و ورزشی تیم فوتبال اتباع خارجی ساکن کشورمان امروز در اداره کل امور اتباع خارجی کشور برگزار شد.

style="text-align:justify">در این نشست که با حضور مسئولان وزارت کشور، وزارت امور خارجه، حسن روشن سرمربی این تیم و علی نظری جویباری سرپرست تیم برگزار شد ابتدا درباره امکانات و شرایط خوبی که طی سال های اخیر برای اقامت و استفاده از خدمات بیمه ای برای مهاجرین افغان و غیره در کشورمان در نظر گرفته شده صحبت به میان آمد و در ادامه به موضوع دیدار دوستانه تیم های مهاجرین داخل ایران با تیم فوتبال هنرمندان پرداخته شد.

حسن روشن، سرمربی تیم مهاجرین در نشست خبری فرهنگی، ورزشی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی درباره دیدار با مهاجرین، گفت: باتوجه به اینکه 30 الی 40 سال خارج از ایران زندگی کردم تاکنون کشوری را ندیدم که برای پناهندگان کشورش چنین امکاناتی را در اختیار بگذارد. جمع‌آوری چنین تشکیلاتی می‌تواند به افغانستان کمک کند تا آنها بتوانند در آینده از بازیکنان خوبی برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بازیکنان افغان که در ایران تمرین می‌کردند توانستند در افغانستان تیم ملی کشور خودشان را تشکیل دهند و در مسابقات جهانی به مقام چهارمی برسند، افزود: روز جمعه(28 مهرماه) مطمئن هستم بازی خوبی شاهد خواهیم بود. تیم مهاجرین از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای برخوردار هستند که می‌توانند حریف سرسختی برای رقیبان خود باشند.

روشن با تاکید بر اینکه بازی دیگری هم با تیم منتخب استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بازیکنان سابق تیم ملی به مصاف تیم مهاجرین خواهند رفت. در نظر داریم برای قدرت این تیم بازی‌های مهم تری را برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم مهاجرین همچنین گفت: در نظر داریم تمرکز بیشتری روی بازیکنان نونهال و تیم‌های پایه داشته باشیم و با استعدادیابی مناسب شرایط لازم برای این تیم را مهیا کنیم.

البته نشست خبری اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی به منظور برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های مهاجران واتباع و تیم هنرمندان در شرایطی برگزار شد که برگزاری این نشست با حاشیه‌هایی همراه بود.

حسن روشن که سرمربیگری و علی نظری‌جویباری سرپرستی تیم اتباع خارجی را برعهده دارند با هم اصطکاک پیدا کردند.

در جریان این نشست حسن روشن در صحبت‌هایش با یادآوری دورانی که مدیریت آکادمی استقلال را بر عهده داست گفت: در آن زمان از بعضی از بازیکنان پول گرفته می‌شد تا آنها بتوانند در تیمهای پایه استقلال بازی کنند. همان زمان من به خاطر این موضوع با نظری جویباری اختلاف داشتم و هنوز هم دارم هنگامی که من این واقعیت را عنوان کردم از من خواستند که سکوت کنم درحالی که من به حرفهایم اعتقاد داشته و دارم .

در این هنگام نظری جویباری به حرف‌های روشن واکنش نشان داد و اعلام کرد: در آن زمان من قائم مقام باشگاه استقلال بودم و وظیفه‌ام دفاع از منافع باشگاه بود. روشن بزرگ فوتبال ایران و احترام‌ او واجب است اما ایشان برای ادعایش حتی یک برگ سند هم نداشت و همه ادعاهایش درحد حرف بود.

پس از اینکه نظری جویباری این صحبت‌ها را مطرح کرد روشن اظهار داشت که آقای نظری جویباری سند و جود داشت اما شما آنها را پاره کردید.

این بحث در ادامه با پادرمیانی حاضران در مجموعه خاتمه یافت.

تیم فوتبال مهاجرین با هدایت حسن روشن روز جمعه راس ساعت 16:00 به مصاف تیم هنرمندان می‌رود.

مشرق

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها