رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302676

نوری: عکس غفوری فتوشاپ است

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت:عکس وریا غفوری فتوشاپ است و برخی با غرض ورزیی که با استقلال دارند این کار را انجام می دهند.

محمد نوری درباره محرومیت وریا غفوری گفت:به نظرم اعلام این رأی عادلانه نبود و فکر می کنم پیش از بازی مهمی همچون دربی که خیلی حساس است اعلام این نوع محرومیت ها عادلانه نیست.

او ادامه داد:اگر هم هر مسئله ای اتفاق افتاده و محرومیتی در کار است بهتر بود پس از پایان دربی رأی لازم را اعلام می کردند نه اینکه 3 روز مانده به بازی حساس دربی چنین موضوعی را مطرح کنند.

عضو کمیته فنی استقلال بیان کرد:عکس وریا غفوری فتوشاپ است و به هر حال برخی با غرض ورزیی که با استقلال دارند این کار را انجام می دهند و این رای را در شرایطی اعلام می کنند که غفوری یکی از مهره های کار ساز تیم به شمار می آید و در این شرایطی که استقلال دارد این امر عادلانه نبود.

نوری ادامه داد:باز هم می گویم در این مقطع درست نبود این رای را اعلام کنند چرا که همه می دانند بازی حساسی در پیش رو است و بهتر بود پس از بازی دربی با بررسی بیشتر حکم صادر می کردند .در هر صورت امیدوارم استقلال با روند رو به رشدی که با شفر در پیش گرفته بتواند به روز های خوبش برسد و استقلال در بازی دربی برنده باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها