رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 304754

تدارک خزانه‌داری آمریکا برای اجرای تحریم علیه ایران

ساعت 24- وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز اعلام کرد که در حال اصلاح مقررات خود برای اجرای قانون جدید این کشور درخصوص اعمال تحریم‌ها علیه افراد مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وزارت خزانه داری آمریکا
style="text-align:justify">دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد که در حال اصلاح مقررات خود در راستای اجرای قانون جدید این کشور برای اعمال تحریم‌ها علیه افراد مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.


دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC، «اوفک») در حال اصلاح «مقررات تحریم‌های جهانی علیه تروریسم» (GTSR)، قانون ۳۱ ضوابط فدرال C.F.R بخش ۵۹۴ است تا از این طریق مفاد بلوکه کننده آن را به آن دسته از اشخاص خارجی تعمیم دهد که «اوفک» آنها را به عنوان اشخاص، عوامل، یا وابستگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شناسایی کرده است.

بر اساس اعلام وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، این اصلاحیه از زمان انتشار در سیستم ثبت فدرال در روز سه شنبه مورخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ اجرائی خواهد شد.

بر این اساس، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا («اوفک») در ادامه اعلام کرد که «مقررات تحریم‌های جهانی علیه تروریسم» (GTSR) را بر اساس بخش ۱۰۵(b) از «قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم ها» ((CAATSA)، «کاتسا») مصوب سال ۲۰۱۷ اصلاح می کند که به مقامات، عوامل و وابستگان به سپاه پاسداران مربوط می‌شود.
مهر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها