رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 308813

درگیری علی دایی با مامور نیروی انتظامی

ساعت 24- دیدار فینال سومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه بین تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و در پایان به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی انجامید.

style="text-align:justify">دیدار فینال سومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه بین تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و در پایان به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی انجامید.


سرمربی تیم فوتبال سایپا به دنبال مجادله ای که با یکی از ماموران نیروی انتظامی داشت با وی درگیر شد و چند بازیکن سایپا هم به حمایت از وی وارد ماجرا شدند.


دیدار فینال سومین دوره رقابت های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه بین تیم های سایپا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و در پایان به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی انجامید.


در پایان این دیدار علی دایی که از سوی یکی از هواداران مورد توهین قرار گرفته بود به مامور نیروی انتظامی اعلام کرد که شکایتی از وی ندارد و از حقش گذشته است اما این مامور اصرار داشت که با این تماشاگر برخورد شود و وقتی با اصرار علی دایی مواجه شد به او توهین کرد که کار به درگیری لفظی کشید.


پس از این اتفاق مهدی ترابی و چند بازیکن سایپا هم وارد معرکه شدند که درگیری فیزیکی هم با هل دادن همدیگر صورت گرفت و اوضاع آشفته ای را در پایان سومین دوره رقابت های جام شهدا رقم زد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها