رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 308826

ظرف ۴۸ ساعت آینده مشکل آب همه شهرستانها مرتفع می شود

ساعت 24- مدیر روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه گفت: حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده شاهد رفع مشکلات آب همه شهرستانها خواهیم بود.

style="text-align:justify">حسین علی مرادی اظهار داشت: از ساعات اولیه وقوع زلزله، همکاران ما در بحث زیرساختها و شبکه های فاضلاب وارد عمل شدند اما از آنجا که آب بسیاری از شهرستانها نظیر قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و تازه آباد از منابع زیرزمینی تامین می شود که هنگام زلزله گل آلود شد مجبور به خروج آب از شبکه توزیع شدیم.

وی افزود: در عوض آب به صورت تانکر و بسته بندی میان مردم زلزله دیده توزیع شد.

مرادی گفت: در این راستا با هماهنگی های انجام شده با استانهای دیگر ۴۷ دستگاه تانکر سیار و ۱.۵ میلیون بطری آب بین زلزله زدگان توزیع و سه بسته آب نیز استقرار داده شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آب چشمه ها به عنوان منبع تامین آب گل آلود می شود از امروز آب شبکه های سرپل ذهاب و قصرشیرین به صورت تصفیه شده وارد شهر شد اما به دلیل رانش زمین، شکستگی های زیادی رخ داده است.

مرادی با اشاره به اینکه تا پیش از ظهر امروز مشکل آب وجود داشت گفت: از ظهر امروز آب به شبکه ها وارد شده و در برخی از شهرستانها شکستگی هایی رخ داده اما آب بسته بندی شده در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه آب شهرستان گیلانغرب نیز از سراب تامین می شود از فردا در این شهرستان دستگاه تصفیه استقرار می یابد افزود: آب سایر شهرستانها نیز از مناطق زلزله دیده متاثر شده اما نهایتا ظرف ۴۸ ساعت آینده از نظر شبکه های آب مشکلات شهرستانها مرتفع می شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها