رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 313654

آزار و اذیت دختر نوجوان در پارک

ساعت 24-پسر جوان که متهم است دختر نوجوانی را در پارکی در تهران مورد آزار و اذیت قرار داده، دستگیر شد.

25
دو هفته پیش دختری نوجوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران از پسری 25 ساله به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش به طور اتفاقی با پسر جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. با هم در تلگرام در ارتباط بودیم و علاوه برآن گاهی یکدیگر را در بوستان‌های پایتخت می‌دیدیم.

وی افزود: او چند روز پیش به بهانه ملاقات با من، خواست به یکی از بوستان‌های تهران بروم. وقتی به محل قرارمان رفتم، پسر جوان مرا به انتهای بوستان برد و به زور مورد آزار و اذیت قرارداد. بعد رهایم کرد و از بوستان فرار کرد. من بسختی از پارک خارج شده و توانستم با خودروی دربستی به خانه‌ام بازگردم.

شاکی ادامه داد: بشدت شوکه شده بودم، باورم نمی‌شد او مرا در دام سیاه خود گرفتار کرده است. از شدت ترس ماجرا را برای خانواده‌ام تعریف نکردم. بعد از آن با او تماس گرفتم که تهدیدم کرد اگر از وی شکایت کنم، بلای دیگری بر سرم می‌آورد. سرانجام ماجرای تلخی که برایم رخ داده بود به خانواده‌ام گفتم و برای شکایت از جوان آزارگر به پلیس آگاهی آمدم.

با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس جنایی تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری جوان آزارگر ادامه داشت تا این‌که او چند روز پیش در یکی از محله‌های تهران شناسایی و بازداشت شد.

پسر جوان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به افسرتحقیق گفت: خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کنند. از شش ماه پیش در یک مغازه فروش کفش کار می‌کردم و شب‌ها نیز چون جا و مکانی نداشتم در آنجا می‌خوابیدم. دو ماه پیش که به بوستانی رفته بودم با شاکی آشنا شدم. بعد از آن ارتباطمان شکل گرفت و حتی یک بار در غیاب مادرش به خانه آنها رفتم.

وی افزود: به خاطر شرایط کاری‌ام نمی‌توانستم هر روز او را ملاقات کنم بنابراین قرار شد هفته‌ای یک بار با هم به بوستان و سینما برویم. تلفنی و تلگرامی نیز در ارتباط بودیم. زمانی که متوجه شدم او پیش از این با پسر دیگری ارتباط داشته است، ناراحت شدم چرا این موضوع را به من نگفته و حتی سنش را دروغ گفته است. همین باعث شد از او دلخور شوم و با هم قهر کنیم. چند روزی از او خبرنداشتم تا این‌که بازداشت شدم. این دختر دروغ می‌گوید و من در آن بوستانی که او می‌گوید با او قرار نداشته‌ام و وی را مورد آزار و اذیت قرار نداده‌ام.

با توجه به گفته‌های پسر جوان، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی برای رازگشایی از این جنایت سیاه ادامه دارد.

جام‌جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها