رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 314260

بارش برف در محور اسالم – خلخال به 15 سانتیمتر رسید

ساعت 24- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه اکنون گزارشی مبنی بر ریزش و رانش کوه در راه های استان دریافت نکرده ایم، گفت: تمامی محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

بارش برف
div>

محمدرضا نازک کار از شب گذشته در برخی مناطق کوهستانی استان بارش برف آغاز شده و در محورهای اسالم – خلخال بارش برف به 15 سانتیمتر، پونل – خلخال 10 سانتیمتر و مناطق بالادست آستارا – اردبیل در حد سپیدپوش رسیده است.

وی با بیان اینکه براساس بخشنامه پلیس راه در این فصل باید خودروها در مناطق کوهستانی زنجیر چرخ همراه داشته باشند، تصریح کرد: راهداران نیز در راه های استان مستقر هستند تا مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، به رانندگان توصیه کرد که قبل از حرکت، طی تماس با سامانه 141 از وضعیت راه های استان مطلع شوند و در صورت تردد از مناطق کوهستانی استان، تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.

این مقام مسئول، همچنین از رانندگان خواست تا با توجه به بارش باران و به دنبال آن لغزنده بودن جاده ها، با رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

نازک کار، با بیان اینکه اکنون گزارشی مبنی بر ریزش و رانش کوه در راه های استان دریافت نکرده ایم، گفت: تمامی محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 482 راهدار در قالب 41 اکیپ راهداری به همراه 274 دستگاه ماشین   آلات سنگین و نیمه   سنگین و 30 دستگاه خودروی سبک در راهدارخانه ها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در راه های استان مستقر هستند. همچنین 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار در گیلان فعال است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها