رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 316579

سرقت مسلحانه از فروشندگان مواد مخدر

ساعت24 -سه معتاد شیشه‌ای که پس از آشنایی در کمپ ترک اعتیاد، باند سرقت راه انداخته و پس از شناسایی مواد فروش‌ها درفضای مجازی، تحت عنوان مامور، نقشه سرقت از فروشندگان مواد مخدر را طراحی و اجرا کرده بودند ازسوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیرشدند.

دستگیری
div style="text-align:justify">
روزنامه ایران: سه معتاد شیشه‌ای که پس از آشنایی در کمپ ترک اعتیاد، باند سرقت راه انداخته و پس از شناسایی مواد فروش‌ها درفضای مجازی، تحت عنوان مأمور، نقشه سرقت از فروشندگان مواد مخدر را طراحی و اجرا کرده بودند ازسوی مأموران پلیس شناسایی و دستگیرشدند.
ساعت 3:30 بعد از ظهر 19 آذر، مأموران گشت کلانتری 164 قائم هنگام گشت به مرد جوانی مشکوک شدند که لباس شخصی به تن داشت اما بی‌سیمی پشت کمرش بسته بود.مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به طرف مرد جوان رفتند، اما او با دیدن پلیس پا به فرارگذاشت.همان موقع عملیات تعقیب آغاز شد تا اینکه مرد جوان هنگام فرار، اسلحه، بی‌سیم و گاز اشک‌آوری که به همراه داشت را روی پشت بام مغازه‌ای انداخت، اما تعقیب و گریز طولی نکشید و آنها خیلی زود بابک را دستگیر کردند.
پس از دستگیری متهم و کشف اسلحه و بی سیم، مرد جوان برای تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد.او در تحقیقات به سرقت از فروشندگان مواد مخدر تحت عنوان مأمور با همدستی دوتن از دوستانش اعتراف کرد. بدین‌ترتیب به دستور بازپرس ایرد موسی، پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و آنها دو همدست او را نیز بازداشت کردند که تحقیقات تخصصی ازآنها ادامه دارد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها