رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 318316

لزوم حفظ آبروی مردم در رسیدگی به استعلامات

ساعت24-وزیر اطلاعات بر لزوم حفظ آبروی مردم در رسیدگی به استعلامات تاکید کرد و گفت: وزارت اطلاعات در احراز صلاحیت‌ها دقت لازم را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در شورای اداری استان سمنان در جمع مدیران این استان ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و میلاد حضرت مسیح(ع) از همدلی‌ها و هم‌افزایی‌های مدیران استانی و شورای تامین استان سمنان قدردانی و اظهار کرد: حکومت و مسئولیت وسیله‌ای برای اجرای احکام عادلانه و تبیین معارف انسان‌ساز و اقامه حدود زندگی‌ساز اسلام و بهره‌مندی مردم از نعمت‌های الهی است.

وی با بیان این‌که «اگر حکومت به عنوان هدف شمرده شود بی‌ارزش خواهد بود» به نگاه حضرت امیر(ع)به حکومت اشاره و اظهار کرد: حکومت امانتی برای خدمت بی‌منت به مردم است. در نظام اسلامی رفتارها باید برگرفته از آموزه‌های اسلامی باشد و در این صورت نباید در صورت محقق نشدن منافع فردی، منافع ملی را به مخاطره انداخت.

وی با اشاره به تاکیدات ائمه معصومین(س)در خصوص حفظ اساس نظام اسلامی و پرهیز از دامن زدن به مسائل اختلافی و فتنه‌افکنی و سیاه‌نمایی در جامعه گفت: اگر حکومت وسیله‌ای برای احقاق حقوق مردم باشد باید از غلبه افراد بی‌صلاحیت جلوگیری کرد.

این عضو کابینه دوازدهم بر توجه مسوولان به ضعفا و محرومان تاکید کرد و افزود: وزارت اطلاعات در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اساس کار خود را پایمال نشدن حقوق افراد و جامعه قرار داده است.

وی با اشاره به لزوم حفظ آبروی افراد در پاسخگویی به استعلامات اضافه کرد: وزارت اطلاعات در احراز صلاحیت‌ها دقت لازم را انجام داده و ایجاد همدلی و هم‌گرایی میان مدیران و مسئولان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی با اشاره به مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: دولت باید با همراهی مدیران و مسوولان و با کاهش برخی سیاه‌نمایی‌ها در برخی رسانه‌ها مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند.

وزیر اطلاعات دولت دوازدهم به شرایط پرآشوب منطقه اشاره و تصریح کرد: وجود امنیت بی‌بدیل در جمهوری اسلامی به برکت تلاش‌ها و فعالیت‌های همه قوا و همدلی مسوولان در عالی‌ترین سطح به دست آمده است.

وی در پایان از «تلاش‌های دلسوزانه مدیرکل پیشین اطلاعات استان سمنان» تقدیر و مدیرکل جدید اطلاعات این استان را معرفی کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها