رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 319091

خانه را به آسانی خوش بو کنید

ساعت 24-بوی خوش احساس آرامش در شما ایجاد می کند بخصوص وقتی مهمان دارید به راحتی محیطی آرامش بخش و خوش بو در منزل فراهم کنید

شمع
1-در ظرف کوچکی آب بریزید وبگذارید بجوشد وقتی آب به آرامی در حال جوشیدن است برش هایی از مرکبات و برگ هایی مانند اسطو خودوس یا نعنا بریزید . به این ترتیب با جوشیدن آب ، کم کم رایحه مطبوعی در خانه بخش می شود.

2- شیشه های عطر آگین را خود تهیه کنید

راه دیگر تهیه شییشه های که در گشاد دارند و مانند مرحله قبل آب را به آرامی بجوشانید.کافی است به آب در حال جوشیدن اجزای دیگری مانند چوب دارچین و سیب خشک شده اضافه کنید و بوی مطبوع در خانه داشته باشید.

3- بوی بد را از بین ببرید.

بوی بدی حس می کنید؟ اگر اینطور است سینک را بررسی کنید مایع ظرف شویی معطر لیمودرون سینک بریزید و سپس آب بریزید .اگر هنوز بوی بد از بین نرفته بود ½ فنجان جوش شیرین بریزید وبلافاصله آب گر م را باز کنید .

4- شمع در جایی مناسب قرار دهید

شمع بوی مطبوعی در خانه فراهم می کند به این ترتیب که شمعی را که روشن نمی کنید در کمد حوله ها یا جایی که لباس است قرار بدهید ، حوله ویا لباس ها بوی خوش را جذب می کنند و هر وقت در کمد را باز می کنید یا ازلباس های استفاده می کنید بوی خوش می دهند.

5 گلها را به خانه ببرید

گیاهان خانگی نه تنها هوای خانه را تمیز می کنند بلکه محل زندگی زیبامی شود.کل شمعدانی ، گل یاس ، اوکالیپتوس ، یاسمن را در خانه داشته باشید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها