رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 319843

ارتش سوریه یک منطقه در استان ادلب را آزاد کرد

ساعت 24- ارتش سوریه منطقه المشیرفه در حومه جنوب شرقی استان ادلب را از اشغال تروریست های تکفیری جبهه النصره آزاد کرد.

ارتش سوریه
style="text-align:justify">منابع میدانی امشب (پنجشنبه) اعلام کردند که ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی، کنترل منطقه المشیرفه را به دست گرفتند و خسارت و تلفات سنگینی به عناصر مسلح گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره وارد کردند.

یگان های ارتش سوریه، از 2 روز گذشته درگیری های شدیدی با گروه های تروریستی جبهه النصره در محور روستای ابودالی در حومه جنوبی ادلب داشتند.
همزمان با این درگیری ها، پایگاه های تروریست ها در اطراف ابودالی و المشیرفه نیز هدف بمباران ارتش سوریه قرار گرفت.
این درگیری ها منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست ها و نابودی چند مقر و پایگاه وابسته به آنها شد.
روستای ابودالی تا اواسط اکتبر (اواخر مهرماه) خارج از سیطره تروریست های جبهه النصره بود اما در دوازدهم اکتبر، گروه های تروریستی با حمله به این روستا و گروه های مدافع آن، اقدام به کشتن و آواره کردن اهالی روستا کرده و توانستند بر منازل آنها سیطره پیدا کنند.
در عملیات ویژه ارتش در روستاهای سنجار، الزفر، الخوین، تل عماره، تل مردیخ و کفر عمیم، دهها تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و تجهیزات نظامی آنها نابود شد.
ارتش سوریه از حدود 2 ماه پیش در منطقه مابین حومه حماه و ادلب عملیات ویژه ای را آغاز کرده اند که تا کنون منجر به بازپس گیری تعدادی روستا از جمله تل المقطع و مشیرفه ابودالی در حومه جنوبی استان ادلب شده است.
سوریه از 7 سال قبل درگیر جنگ با گروههای تروریستی- تکفیری مورد حمایت آمریکا و برخی از کشورهای منطقه است.
در مقابل حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و ترکیه از گروه های تروریستی در سوریه، جمهوری اسلامی ایران در طول این مدت پشتیبان همه جانبه مردم و نظام سوریه برابر این فتنه بوده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها