رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323525

دلیل ناکامی نفت مشخص شد؛ افاضلی به دنبال طلسم شکنی برابر تراکتورسازی

ساعت24- نفت تهران که نوسان‌های زیادی را در لیگ هفدهم تجربه کرد امیدوار است با پیروزی برابر تراکتورسازی به ناکامی‌های اخیر پایان بدهد.

تیم نفت تهران که پس از رفت‌وآمدهای فراوان به آرامش نسبی رسیده و مدتی است که خبری از برکناری سرمربی فعلی و معرفی کادرفنی جدید نیست، امروز برابر تراکتورسازی دومین دیدار با هدایت هومن افاضلی را مقابل تراکتورسازی رده یازدهمی تجربه می‌کند.

نفت تهران با حواشی که در فصل جاری داشته تا رده نهم جدول هم پیش رفته بود با سه برد، 5 تساوی و 10 باخت چهارده امتیازی است و در رده 14 جدول رده بندی قرار دارد.

نفت در بازی امروز برابر تیمی قرار می‌گیرد که آینده سرمربی‌اش نامشخص است و تمرکز کاملی برای بازی حساس و فرار به رده‌های بالای جدول ندارد و امیدوار است که در بازی که از سرخپوشان تبریز میزبانی می‌کند به ناکامی 8هفته‌ای پایان بدهد.

آخرین دیداری که با برتری تیم تهرانی به پایان رسیده بود به هفته دهم بازمی‌گردد که عیسی آل کثیر با گل دقیقه 80 موفق شد استقلال خوزستان را شکست بدهد. بعد از این بازی نفت هنوز موفق به کسب سه امتیاز کامل نشده و 6 بار شکست خورده و مقابل پارس جنوبی جم و پرسپولیس به تساوی دست یافته است.

دلیل ناکامی نفت سوای عدم مدیریت صحیح و منابع مالی باشگاه به نمایش ضعیف مهاجم این تیم ربط دارد. آل کثیر 720 دقیقه در گلزنی در لیگ برتر ناکام بوده و عملکردی که در ابتدای فصل داشت را به پایان رسانده است. مهاجم نفت از تراکتورسازی هم پیشنهاد داشت اما با پر شدن لیست او در نزدیکی باشگاه ذوب آهن قرار دارد.

نفت از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی تهران با تراکتورسازی مصاف می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها