رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323938

دروازه بان استقلال پیروزی را فدای رکورد نکرد/ سند حسینی برای 5 دقیقه جنجالی

ساعت24-5 دقیقه آخری که دروازه بان استقلال رکورد تاریخ لیگ برتر را شکست با حرف و حدیث های زیادی همراه شده است.

ماجرا از یک ضربه ایستگاهی شروع می شود، مهدی ترابی روی خطایی که مجید حسینی چسبیده به محوطه جریمه روی عباس زاده انجام داده بود، می توانست دروازه استقلال را باز کند، گلی که انگیزه زیادی برای زدن آن داشت، چون هم می توانست اجازه رکورد شکنی را از حسینی بگیرد و هم موفق می شد اولین گل عمر فوتبال خود را وارد دروازه استقلال کند.


در این صحنه شوت ترابی با برخورد به صورت حسینی و تیر دروازه به بیرون رفت و در حالی که بازیکنان سایپا منتظر بودند تا ضربه کرنر را بزنند دروازه بان استقلال روی زمین افتاد و تا وقتی که رکورد را شکست هم از جای خود بلند نشد.


در این بین شایعاتی به وجود آمده که حسینی برای ثبت این رکورد تاریخی حاضر نشد از زمین بلند شود و روی زمین افتاد تا چهار پنج دقیقه هم سپری شود و سند تاریخی این کلین شیت به نام او ثبت شود.


اما سید حسینی دروازه بان جوان استقلال که حالا موفق به تاریخ سازی شده است، امروز عکسی از بینی شکسته اش در اختیار ما قرار داد تا ثابت کند او برای رکورد وقت بازی را تلف نکرده است.


بینی حسینی در اثر برخورد توپ به صورتش شکسته است و او امشب قرار است از این ناحیه عکس بگیرد تا مراحل درمانی خود را آغاز کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها