رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323967

احتمال افزایش پروازهای ایران و عراق

ساعت 24- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این سازمان امروز (شنبه) با عراق یک تفاهم‌نامه جدید حمل و نقل هوایی امضا کرده است که می‌تواند به افزایش تعداد این پروازهای برنامه‌ای دو کشور منجر شود.

هواپیما
div>

رضا جعفرزاده گفت: در جریان مذاکراتی که امروز میان رییس سازمان هواپیمایی کشوری و وزیر حمل و نقل عراق انجام شد، دو طرف برای افزایش همکاری‌های دو جانبه یک توافقنامه جدید امضا کردند.

به گفته وی، هدف از این توافقنامه افزایش همکاری‌ها و تسهیل رفت و آمد زائران ایرانی خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر میان ایران و عراق در هفته بیش از 100 پرواز برنامه‌ای برقرار است، اظهار کرد: این توافقنامه می‌تواند به افزایش تعداد این پروازها منجر شود.

به گزارش ایسنا، در ماه‌های گذشته با توجه به افزایش بهای خدمات فرودگاهی در فرودگاه شهر نجف، ایرلاین‌های ایرانی برای پرواز به این شهر با مشکلات جدی مواجه بوده‌اند.

با توجه به عدم تغییر در سیاست‌های این فرودگاه، ایرلاین‌های ایرانی مجبور شدند در دو بازه زمانی پروازهای خود به نجف را متوقف کنند.

مقامات عراقی پیش از این چند بار وعده داده بودند که مشکلات موجود در این فرودگاه برطرف شود اما تاکنون هیچ خبر قطعی در این زمینه منتشر نشده بود. از این رو این توافقنامه جدید می‌تواند به کاهش مشکلات و بهبود روابط میان ایرلاین‌های ایرانی و فرودگاه نجف منجر شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها