رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 326744

مرگ بیمار مبتلا به آسم در هوای آلوده خوزستان

ساعت 24- مرد 43 ساله مبتلا به بیماری آسم در روزهایی که میزان آلودگی هوا در شهرستان شوش به چندین برابر حد مجاز رسیده بود دچار تشنج شد و جان باخت.

div style="text-align:justify">

یک مقام آگاه در شهرستان شوش گفت: فرد مذکور دارای سابقه تنگی نفس ( آسم ) بوده که بیماری وی در هوای آلوده چند روز گذشته تشدید شد.

وی افزود: این مرد 43 ساله در حالیکه به دلیل مشکل تنفس دچار تشنج شده بود به اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت اما با وجود اقدامات پزشکی و احیاء وی ، به دلیل مشکل حاد تنفسی جان باخت.

به گفته خانواده فرد متوفی ، نامبرده مبتلا به بیماری آسم بوده و تحت مراقبت و درمان قرار داشت اما روز یکشنبه بدلیل آلودگی شدید هوا دچار تشنج شده و به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شد اما تلاش یک روزه پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند.

پزشکی قانونی شوش مرگ این مرد با داشتن سابقه آسم و تنگی نفس در هوای آلوده اخیر را تایید کرد.

در پی وقوع پدیده گرد و خاک که از ابتدای هفته جاری در شمال خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد 77 نفر به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان نظام مافی شوش مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.

مرکز بهداشت شهرستان شوش در روزهای اخیر به دلیل پدیده گرد و خاک بیش از پنجهزار عدد ماسک در مناطق شهری و روستایی توزیع کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها