رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 327138

نخست وزیر بریتانیا در مورد تاثیر تکنولوژی در دنیای امروز صحبت می کند

تلگرام در تیررس انگلیسی ها

ساعت24-ترزا می نخست وزیر کشور بریتانیا که کشورش با بحران ناشی از بریگزیت و تحولات مرتبط با آن مواجه است ،ساعاتی قبل وارد داووس شد تا سخنرانی سالانه خود در این اجلاس را انجام دهد.

راد
حضور وی در این اجلاس اهمیت زیادی دارد و قرار است در حاشیه اجلاس با سران کشورهای دیگر هم ملاقات هایی داشته باشد ولی مهمترین برنامه می سخنرانی وی در اجلاس است که قرار است به موضوع تکنولوژی و ضرورت محافظت از حریم شخصی برای مقابله با سو استفاده ها بپردازد. به گفته رسانه های بریتانیا قرار است او در مورد نقش تکنولوژی در زندگی امروزه بشر و ضرورت مراقبت از انسانها در دنیایی که تکنولوژی ها و رباتها سهم زیادی در آن دارند صحبت کند.دنیایی که می توان بسیاری از رباتها را در نقش همکار دید و باید به تعامل با این همکاران تازه پرداخت. اسکای نیوز نوشت: قرار است نخست وزیر کشور بریتانیا در مورد اینکه تکنولوژی های روز دنیا پتانسیل زیادی در تغییر زندگی انسانها دارند صحبت کند.این تکنولوژی ها باعث شده اند زندگی ما ساده تر شود ، انجام کارهای فیزیکی توسط ماشن ها باعث ارتقای سطح سلامت جسمی انسانها شده است و توسعه شبکه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی دنیا را به دهکده ای کوچک تبدیل کرده است. دهکده ای که در ان می توانید به راحتی ار حال فرد ی ; که در دورترین شهر یک کشور دیگر که که در جای دوری زندگی می کند مطلع شوید و حتی با او کار کنید.دنیای امرود ، فرصتهای زیادی در اختیار انسانها قرار داده است. فرصتهایی که بهره گیری از انها به معنای بیشتر شدن سرعت رشد و توسعه اقتصادی است.
اسکای نیوز در ادامه نوشت: از طرف دیگر قرار است ترزا می از سران شرکتهای بزرگ فعال در حوزه شبکه های اجتماعی بخواهد تا از انتشار محتواهای مرتبط با فعالیتهای تروریستی ، سواستفاده از کودکان و افراطی گری مذهبی جلوگیری کنند و دنیا را به محل امن تری برای زندگی تبدیل کنند .
از طرف دیگر ضرورت تلاش و سرمایه گذاری بیشتر توسط شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی به منظور مقابله با فعالیتهای آسیب رسان و غیر قانونی در فضای آنلاین هم موضوع دیگری است که ترزا می در مورد آن صحبت خواهد کرد. ای سخنرانی از ان جهت اهمیت دارد که شماری از سران شرکتهای بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی و ای تی هم در اجلاس چهار روزه داووس شرکت کرده اند. از جمله این افراد می توان به بیل گیتس بنیان گذار مایکروسافت و سوندار پیاچی مدیر عامل شرکت گوگل اشاره کرد.شریل سند برگ مدیر اجرایی شرکت فیس بوک و عمران خان استراتژیست ارشد وبسایت اسنپ چت هم در این اجلاس شرکت دارند و مسایلی که توسط ترزا می مطرح خواهد شد را پیگیری می کنند.
ترزا می در نظر دارد در این سخنرانی به ضرورت افزایش حفاظت از افراد در فضاهای مجازی توسط صاحبان شرکتها و مشاغل دیگر هم صحبت کند و تاکید کند که این تنها مسولیت شرکتهای بزرگ فعال در عرصه ای تی نیست بلکه مسولیت تمامی افراد و سازمانهایی است که در این فضا کار می کنند و از فرصتهای ایجاد شده در این فضا بهره می گیرند.
ترزا می در مورد شبکه تلگرام هم صحبت خواهد کرد . او با اشاره به این مساله که در سالهای اخیر شمار زیادی از تروریستها و افراط ی های مذهبی از این شبکه برای اطلاع رسانی در مورد فعالیتهای تروریستی خود و ایجاد ترس و وحشت در جوامع استفاده کرده اند گفت: تلگرام متعلق به یک شرکت روسی است که هیچ یک از سران ان در اجلاس حضور ندارند . واقعیت این است که با وجود کرچک بودن شرکتی که این نرم افزار را معرفی کرده است ولی کاربرد ای شبکه در دنیا بسیار بالا است . ولی نظارت کمی روی این شبکه وجود دارد و به همین دلیل گروه های خرابکار و تروریستها می توانند به راحتی از این فضا استفاده کنند . محدود کردن استفاده تروریستها و حذف کردن شبکه های این افراد یک کار بسیار مهم است و سبب می شود تا ما بتوانیم در دنیای امن تر و سالم تری زندگی کنیم .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها