رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 331354

گلبانگ «الله اکبر» در آسمان پایتخت طنین انداز شد

ساعت 24- گلبانگ الله اکبر شنبه شب در آستانه فرارسیدن سالروز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آسمان پایتخت طنین انداز شد.

الله‌اکبر
style="text-align:justify">در طلیعه سی و نهیمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم تهران همزمان با سراسر کشور همچون سال‌های گذشته و به یاد تکبیرهای شب‌های بهمن 57، نوای الله‌اکبر را راس ساعت 21 در آسمان میهن عزیزمان طنین‌انداز کردند.

مردم کلانشهر تهران امشب با حضور در خیابان ها، مساجد و پشت بام منازل بانگ الله اکبر سر دادند.
همزمان با طنین گلبانگ «الله اکبر»، مراسم نورافشانی در 4 نقطه اصلی پایتخت از جمله میدان آزادی، بوستان ولایت، برج میلاد و اراضی عباس آباد توسط شهرداری تهران در حال اجرا است.
سردادن ندای الله‌اکبر، باهدف نابودی فتنه بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی و تمام مستکبرینی که در طول قرن‌های متمادی مظلومین را به استضعاف کشانده‌اند انجام می‌شود.
در آستانه برگزاری راهپیمایی حماسی 22 بهمن، شهرداری تهران نسبت به فضاسازی و تزئین میادین و خیابان‌های اصلی شهر با نصب بنرهای تبلیغی، پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های الوان، آذین بندی ویژه برج آزادی، طراحی، تهیه و نصب بنرهای ویژه جایگاه یوم الله بیست و دوم بهمن و محدوده آن و اطراف میدان آزادی، تزئین و زیباآرایی ویژه جایگاه مراسم یوم الله 22 بهمن اقداماتی انجام داده است.
همچنین انجام تبلیغات محیطی در مسیرهای منتهی به میدان آزادی به ویژه خیابان‌های آزادی، انقلاب، محمدعلی جناح و آیت الله سعیدی، تبلیغات ویژه بر روی عرشه پل‌های عابر پیاده با جملاتی از امام راحل و مقام معظم رهبری با مضامین انقلاب اسلامی، دهه فجر و شهدای والا مقام، نصب پرچم‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران بعنوان نماد ملی و پرچم‌های الوان در سطح شهر و مراکز مهم از دیگر اقدامات شهرداری تهران است.
راهپیمایی 22 بهمن فردا (یکشنبه) از مسیرهای 10 گانه به سمت میدان آزادی برگزار می شود و ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو شهرداری تهران خدمات رایگان به شرکت کنندگان ارائه می کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها