رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 331793

روایت سیاِن‌اِن از سرنوشت «ابوبکر البغدادی»

ساعت 24- شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن امروز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تکفیری- صهیونیستی داعش در ماه می‌سال گذشته میلادی و در جریان یک حمله هوائی به شدت مجروح شده است.

ابوبکر البغدادی
style="text-align:justify"> شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن امروز در گزارشی به نقل از چندین مقام ارشد آمریکائی روایت جدیدی را از سرنوشت «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تکفیری- صهیونیستی داعش پخش کرد.


شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن امروز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تکفیری- صهیونیستی داعش در ماه می‌سال گذشته میلادی و در جریان یک حمله هوائی به شدت مجروح شده است.

سی‌اِن‌اِن به نقل از چندین مقام ارشد آمریکائی در این باره اعلام کرد که سرکرده گروهک تکفیری- تروریستی داعش در این حمله هوائی مجروح شد و به مدت ۵ ماه تمام نتوانست کنترل تروریست‌های تحت امر خود را به دست گیرد و لذا بالاجبار این کار به دست سایر تروریست‌ها افتاده بود.

مقامات آمریکائی در این خصوص به شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن گفتند: نهادهای اطلاعاتی آمریکا با اطمینان زیادی گفته اند که ابوبکر البغدادی در نزدیکی استان الرقه واقع در سوریه زخمی شده است.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور به صراحت اذعان کرد که باراک اوباما رئیس جمهور و هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین کشورش تروریست‌های داعش را ایجاد کرده بودند.
مهر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها