رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334650

گرمای عربستان و ضرورت تمهیدات لازم برای حجاج

ساعت 24- رئیس سازمان حج و زیارت با توجه شرایط حج در سالهای اخیر و همزمانی با گرم ترین شرایط آب و هوایی عربستان بر ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مدبرانه به حجاج تاکید کرد.

مسافر حج
style="text-align:justify">به گزارش سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی امروز در جلسه دیدار رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت تاثیر کیفیت خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت در میزان رضایتمندی حجاج و زائران عتبات عالیات، تاکید کرد.

وی با توجه شرایط حج در سالهای اخیر و همزمانی با گرم ترین شرایط آب و هوایی عربستان بر ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مدبرانه به حجاج تاکید کرد.

علی اصغر پیوندی؛ رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: طی سالهای گذشته مرکز پزشکی حج و زیارت به عنوان یکی از بخشهای خدمتگزار در حج وظیفه بهداشت و درمان حجاج را به عهده داشته اما چشم انداز ما این است که با تقویت روحیه اتحاد و همدلی در میان مجموعه پزشکی همه کشورهای اسلامی در حج این وظیفه را حتی فراتر از خدمات درمانی به زائران ایرانی ببینیم.

وی تصریح کرد: ما باید با ایجاد انسجام با مجموعه‌های پزشکی و هلال احمر دیگر کشورهای اسلامی و خارج از فضای سیاسی تشکلی را ایجاد کنیم تا زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به زائران همه کشورهای مسلمان فراهم آوریم و از فرصت حج برای تقویت فضای همدلی میان مسلمانان همه کشورها استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت آموزش به حجاج در زمینه مسائل پزشکی حج اشاره کرد و گفت: ما با اطلاع رسانی و آموزش مناسب به حجاج حتی می‌توانیم در زمینه کاهش هزینه‌های سفر حج گام برداریم.

پیوندی بر ارتقای روابط هلال احمر و سازمان حج و زیارت برای بهبود روند خدمات رسانی به حجاج و زائران عتبات عالیات تاکید کرد.

وی همچنین در این دیدار بر لزوم گردش نیروها در حوزه پزشکی حج و ایجاد فضای رقابتی برای حضور پزشکان و کادر درمانی در حج تاکید کرد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها