رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 335905

کمالی: به حل مشکلات کمک کنیم تا اصل نظام باقی بماند

ساعت24-رییس دوره‌ای خانه احزاب با اشاره به اعتراضات دی ماه، بر لزوم ریشه‌یابی این اعتراضات تاکید کرد و گفت که اگر مشکلی وجود دارد باید آن را حل کنیم تا اصل نظام باقی بماند.

حسین+کمالی.jpg
حسین کمالی در نشست فصلی خانه احزاب که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: وزارت کشور پس از اعتراضات دی ماه برخی احزاب را برای مشورت دعوت کرد البته شاید وظیفه آن‌ها این بود که نشست بزرگ‌تری را برگزار می‌کردند اما در آن شرایط نتوانستند نظر همه را بگیرند بنابراین ما از همه دعوت کردیم تا نظرات‌شان را در این باره مطرح کنند.

وی افزود: اتفاقی که رخ داد به اصلاح‌طلب و اصولگرا بر نمی‌گردد و در واقع کسانی که در خیابان شعار می‌دادند، گفتند نه اصولگرا هستیم و نه اصلاح‌طلب و در واقع می‌گفتند که این مجموعه‌ها را قبول نداریم.

وی یادآور شد: همه ما طرفدار انقلاب و اسلام هستیم و می‌خواهیم حکومت اسلامی باقی بماند. این حکومت بر خون شهدا استوار است. در واقع همه ما اصل انقلاب و نظام را پذیرفتیم و می‌خواهیم اگر اشکالی در کار است برطرف شود تا نظام باقی بماند. دغدغه همه ما هم باقی ماندن حاکمیت اسلام است.

رییس دوره‌ای خانه احزاب ادامه داد: مهم این است یاد بگیریم برای حل و فصل مسائل با یکدیگر گفت‌وگو کنیم. ما می‌خواهیم افکار مردم را منعکس کنیم و مردم را به مشارکت در امور سیاسی تشویق کنیم. در همین رابطه یک گفتمان ملی و اجتماعی را شروع کرده‌ایم.

وی با انتقاد از نوع برخورد با اعتراضات، اظهار کرد: در کشورهای دیگر مشکلات سیاسی را به مسائل صنفی تقلیل می‌دهند و بعد با آن برخورد می‌کنند اما ما مشکلات صنفی را سیاسی می‌کنیم و اگر کسی می‌گوید بانک پول را من را نداده، آن را به اصل نظام وصل می‌کنیم که این نوع رفتار حل مشکل را با دشواری بیشتری روبرو خواهد کرد.

وی در پایان همچنین گفت که علیرغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز پرداخت یارانه احزاب میسر نشده است.

انتهای پیام

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها