رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 335927

نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس:

هیچ مسئولی نمیتواند از استخدام فرزندان شاهد خودداری کند

ساعت 24-نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مدیر و مسئول و وزیری نمی‌تواند بهانه بیاورد و از بکارگیری فرزندان شهدا سر باز زند.

div>

به گزارش ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گچساران افزود: 39 سال از پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی گذشته انقلابی که تنها 16 روز از روزهای خوش خود را سپری کرده بود که مورد حمله رژیم بعث عراق قرار گرفت. ازاولین روز تا شروع جنگ 486 بار تجاوز صدام به خاک ایران در سازمان ملل به ثبت رسیده است. ایران اسلامی تمام تلاش خود را کرد تا با صدام وارد جنگ نشود. از دست ندادن یک وجب از خاک ایران اسلامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ و ماندگار است که با 230 هزار شهید و 500 هزار جانباز و ایثارگر به دست آمده است. در طول دویست سال گذشته این تنها جنگی بود که دشمنان نتوانستند حتی یک ذره از خاک ایران را تصاحب کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید هوشیار بود این کشور اسلامی مفت و ساده به دست نیامده و دشمنان بدانند که همه ما تابع ولی فقیه هستیم. سربازولایت بودن افتخار جامعه ایثارگران است.

وی افزود: کارهایی برای خانواده شهدا و جامعه ایثارگران انجام شده که کافی نیست و باید برای این عزیزان بیشتر تلاش شود . باید مشکل بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر گچساران با اولویت بررسی شود چون نرخ بیکاری آن‌ها بالاست.

نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس اضافه کرد: در چهار سال پیش جانبازان زیر 25 درصد جزو آمار محسوب نمی‌شدند و مزایایی به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت. در حال حاضر این قشر از جانبازان هم جزو آمار محسوب شده و هم به آن‌ها به نوبت مزایایی تعلق می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر در لایحه ارائه شده به مجلس بحث مسکن ایثارگران ارائه نمی‌شد، آن‌ها در حال حاضر دچار مشکل می‌شدند. ما اعتقاد داریم که جامعه ایثارگری با خداوند معامله کرده وطلبی از کسی ندارند. ولی خدمات به این عزیزان و حل مشکلات آن‌ها وظیفه ما محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: ما نباید فرزند شهید بیکار داشته باشیم، برای حل مشکل آن‌ها در گچساران و دیگر شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد.هیچ مدیر و مسئول و وزیری نمی تواند بهانه بیاورد و از به کار گیری فرزندان شهید سر باز زند. اگر امروز آرامش و آسایشی در کشور وجود دارد آن را مدیون ایثارگری‌ها و خون شهدا می‌دانیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها