رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 339236

مرگ زن ۷۰ ساله به علت ترس از صدای انفجار/ ۲ کشته و ۳۷۱ مجروح از ابتدای اسفند تا ۱۲ ظهر امروز/ تهران رکورددار بیشترین حادثه

ساعت 24-براساس آخرین آمارها از اول اسفند تا ظهر امروز 2 نفر بر اثر ترس از مواد محترقه و استفاده از آن کشته شده و 371 نفر مجروح شده‌اند.

امروز همزمان با برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در نقاط مختلف کشور باز هم عده ای از جوانان به علت رعایت نکردن مسائل ایمنی و استفاده از مواد محترقه خطرناک دچار حادثه شدند. براساس گفته های رییس اورژانس کشور از ابتدای اسفند تا روز گذشته دو نفر به علت انفجار مواد محترقه جان خود را از دست داده اند.

نقاط پر خطر برای روشن کردن آتش

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۲

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: درخواست ما این است که افراد از روشن کردن آتش در مناطقی همانند پارکینگ خانه ها، کنار درختان، در اطراف پوشش های گیاهی، بالکن منازل و سایر نقاط خطرناک خودداری کنند.

وی افزود: اگر افراد می خواهند نسبت به روشن کردن آتش اقدام کنند بهتر است آتشی کوچک را در یک استانبولی برپا کنند.

آخرین آمار مجروحان چهارشنبه سوری در زنجان

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۳

ساعت 10 صبح امروز دو پسر جوان 22 ساله که مشغول تهیه مواد محترقه در پشت بام خانه ای در زنجان بودند از ناحیه دست ، پا و صورت دچار سوختگی درجه یک و 2 شدند و همچنین چند روز قبل یک دختر جوان که در حال عبور از خیابان بود که به علت پرتاب مواد محترقه به سمتش از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شد.

قطع دست یک نوجوان در اصفهان

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷

دست یک پسر بچه تبعه افغانستان که شب گذشته مشغول ساخت مواد محترقه بود به علت انفجار از ناحیه مچ قطع شد.

طرح ترافیک و زوج و فرد تغییر نمی کند

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵

پلیس راهور تهران اعلام کرد زمان اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد امروز در تهران تغییر نمی کند.

انفجار مواد محترقه سه مصدوم در اردبیل داشت

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱

سرپرست مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در اردبیل سه تن مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

فوت یک زن به دلیل صدای انفجار / مرگ نوجوان در همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۵

پیرحسین کولیوند، رییس اورژانس کشور به خبرگزاری میزان گفت: چند روز قبل یک زن 70 ساله پیاده در زنجان با شنیدن صدای انفجار مواد محترقه دچار ایست قلبی شد و فوت کرد.

وی افزود: کشته دیگر حوادث چهارشنبه سوری نیز مربوط به شهر همدان بوده که یک نوجوان 12 ساله استفاده کننده مواد محترقه فوت شده است.

سوختگی 100 درصد پسر جوان در تهران

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۵

بامداد امروز پسر 19 ساله که مشغول تهیه مواد محترقه خطرناک بود به علت انفجار به شدت مصدوم و به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد. این پسر جوان دچار صد در صد سوختگی و شکستگی از ناحیه دست و پا شده است. براساس اعلام مسئولان بیمارستان احتمال فوت این فرد وجود دارد.

آماده باش بیمارستان سوانح سوختگی

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۹

رییس بیمارستان سوانح سوختگی گفت: امروز نیروهای درمانی بیمارستان دو برابر شده و کادر درمانی در آماده باش کامل هستند. شهروندان سوختگی های عمیق را خود درمانی نکرده و حتما به مراکز درمان مراجعه کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها