رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 341640

کلاهبرداران شیک‌پوش و خوش برخورد در کمین مسافران

ساعت 24-دبیر کمیته امنیتی انتظامی و ترافیکی ستاد تسهیلات سفر استان مازندران گفت: کلاهبرداران اصولاً شیک‌پوش،حراف، ولخرج و خوش برخورد هستند.

div>

«سید تقی میرحسینی» در خصوص ایمنی منازل و مسافران در هنگام مسافرت از دستبرد اظهار کرد: مسافرها در مسافت‌هایی مجبور هستند پیاده طی کنند از داخل پیاده‌رو حرکت کرده و کیف خود را به سمت خیابان بگیرند.

وی افزود: شهروندان از تحویل پول، لوازم با ارزش مانند فرش، طلا و جواهر، لوازم برقی و خانگی به افراد ناشناس تحت عنوان آژانس مسافربری بدون حصول اطمینان کاملاً خودداری کنند.

دبیر کمیته امنیتی انتظامی و ترافیکی تسهیلات سفر مازندران در توصیه به مسافران خاطرنشان کرد: مسافران از قرار دادن تمام پول خود در یک جیب خودداری کرده و سعی کنند پول را با اتومبیل حمل کنند.

میرحسینی با اشاره به این که کلاهبرداران اصولا شیک‌پوش،حراف، ولخرج و خوش برخورد هستند افزود: با این ویژگی‌ها کلاهبرداران شخص مقابل را اغفال و یا تطمیع می کنند و مردم و مسافران از دقت کافی باید برخوردار باشند.

وی همچنین در خصوص توصیه‌های لازم اسکان نوروزی مسافرین که به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسافرین صرفاً به لحاظ درج آگهی‌های مختلف از سوی افراد حقیقی و حقوقی در جراید به آن‌ها اعتماد نکرده و پیش از انعقاد قرارداد برای اسکان نوروزی صلاحیت صاحبان آگهی و قانونی بودن آن اطمینان حاصل کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها