رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 345599

با این اکسسوریهای رنگی مردانه، جذاب‌تر شوید +عکس

ساعت 24-در ادامه ما به شما نشان خواهیم داد که با استفاده از اکسسوری های رنگی چگونه می توانید به ظاهرتان تنوع دهید و با شادترین و هیجان انگیزترین فصل سال، هماهنگ باشید.

2
استفاده از اکسسوری های متنوع برای یک لباس می تواند امری مشکل باشد. در واقع پیدا کردن اکسسوری مناسبی که به ظاهر شما زیبایی بیافزاید اما زیبایی های لباس شما را نپوشاند، سخت است. شاید فکر کنید که به دلیل محدود بودن اکسسوری های مردانه، دست تان بسیار بسته است، اما اشتباه می کنید. در ادامه ما به شما نشان خواهیم داد که با استفاده از اکسسوری های رنگی چگونه می توانید به ظاهرتان تنوع دهید و با شادترین و هیجان انگیزترین فصل سال، هماهنگ باشید.

جوراب های رنگی به پا کنید

بد نیست برای فصل بهار، قانون ست کردن رنگ جوراب با رنگ کفش و لباس تان را فراموش کنید. البته اگر به دنبال تیپی رسمی برای مصاحبه کاری هستید، بهتر است که به همان قانون های قدیمی پایبند باشید، به عنوان مثال اگر کتی سرمه ای به تن دارید، جوراب تان هم سرمه ای باشد یا اگر کت تان مشکی است، جوراب مشکی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

اما اگر تیپی نیمه رسمی و به روز می خواهید، جوراب های رنگی می توانند به ظاهر شما جذابیت خاصی دهند. از آنجا که فصل بهار، فصل رنگ های هیجان انگیز است، شما نیز می توانید به کمک جوراب های رنگی، این هیجان را به ظاهرتان بدهید. بهتر است که رنگ جوراب تان را با رنگ کروات، دستمال جیبی یا پیراهن تان ست کنید. البته جوراب های رنگی به تنهایی نیز زیبایی خاصی دارند.

با این اکسسوری‌های رنگی مردانه، جذاب‌تر شوید


از بند کفش رنگی استفاده کنید

حتما دیده اید که دخترها از بند کفش های رنگی استفاده می کنند! خب وقتی این اکسسوری می تواند انقدر هیجان انگیز باشد، چرا آقایان از آن استفاده نکنند؟! وقت آن است که بندهای کهنه کفش های خود را دور بیاندازید و به جای آن از بندهای رنگی استفاده کنید تا به ظاهرتان شخصیتی منحصر بفرد و متفاوت از دیگران دهد.

یکی از خوبی های استفاده از این اکسسوری، سادگی در ست کردن آن با لباس هایتان است. به عنوان مثال رنگ دستمال جیبی تان را انتخاب کنید و بند کفشی به همان رنگ را روی کفش هایتان ببندید. اگر هم دوست دارید که تنها کفش هایتان توی چشم باشد، احتیاجی به ست کردن رنگ آن با دیگر لباس هایتان نیست.

با این اکسسوری‌های رنگی مردانه، جذاب‌تر شوید


گیره کراوات تان را رنگی انتخاب کنید

اکثر آقایان، گیره کراوات هایی به رنگ های طلایی یا نقره ای را می پسندند، اما مدل های رنگی آن نیز می تواند جذابیت زیادی داشته باشد که نمی توان به سادگی از آن گذشت. گیره کراوات های قرمز، آبی یا هر رنگ دیگری، کل ظاهر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین اگر می خواهید ظاهری متفاوت و چشمگیر داشته باشید، به جای استفاده از گیره هایی به رنگ های خنثی، مدل های رنگی آن را امتحان کنید.

با این اکسسوری‌های رنگی مردانه، جذاب‌تر شوید


گل های زینتی به کت تان بچسبانید

بله درست شنیدید، گل! شاید فکر کنید که بستن گل های زینتی به لباس، کاری زنانه است اما اشتباه می کنید. اگر در میان مردان تاریخ به شاعران، دولتمردان و حتی سربازان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این اکسسوری در میان آنها نیز مرسوم بوده است. بنابراین بدون نگرانی این اکسسوری را روی کت تان بچسبانید. گل های زینتی که برای کت ها استفاده می شوند، در اندازه های کوچک و رنگ های متنوعی بوده، بنابراین می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان آنها را انتخاب کنید و متفاوت تر از همیشه بدرخشید.

با این اکسسوری‌های رنگی مردانه، جذاب‌تر شوید


از جا دکمه های رنگی غافل نشوید

شاید به فکرتان نرسیده باشد اما گاهی حتی یک دکمه سر آستین یا جا دکمه رنگی هم می تواند به کل ظاهر شما تنوع دهد. از آنجا که اکثر کت ها فاقد دکمه یا جا دکمه های رنگی هستند، شما می توانید با چنین خلاقیتی بسیار بدرخشید. بنابراین زمانی که از کت های تک رنگ و کسل کننده خود خسته شده اید، به سراغ کت هایی به این شکل رفته و از جذابیت خود نهایت لذت را ببرید. مطمئنا دیگران از شما در مورد فروشگاهی که از آن کت تان را تهیه کرده اید، سوال خواهند کرد.

با این اکسسوری‌های رنگی مردانه، جذاب‌تر شوید

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها