رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 345723

سخنان مخالف نظر ترامپ توسط هیلی در سازمان ملل

ساعت 24- نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز یکشنبه به شبکه فاکس نیوز گفت که این کشور تا هنگام دستیابی به اهدافش، نیروهای نظامی خود را از سوریه بیرون نخواهد برد.

نیکی هیلی
style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، هیلی در گفت وگو با فاکس نیوز سه هدف اصلی ایالات متحده را چنین برشمرد:'تضمین عدم کاربرد تسلیحات شیمیایی به هرگونه و روشی که خطری برای منافع ایالات متحده ایجاد کند، اطمینان از شکست داعش و دستیابی به پایگاهی مناسب برای نظارت بر فعالیت های ایران.'

هیلی افزود: هرچند بازگرداندن نیروهای ارتش آمریکا به کشورشان، هدف ما است، اما تا هنگامی که اطمینان یابیم به این اهداف دست نیافته ایم، قصد بیرون بردن نیروهایمان را از سوریه نداریم.
این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اواسط فروردین 97، خواستار خروج نیروهای کشورش از سوریه در شش ماه آتی و پیش از برگزاری انتخابات کنگره در ماه نوامبر شده بود.
ترامپ پیش از این گفته بود: نیروهای آمریکایی به زودی سوریه را ترک خواهند کرد و واشنگتن اجازه می‌دهد دیگر طرف‌ها به حل بحران سوریه بپردازند.
ترامپ گفته بود: 100 در صد پس از شکست داعش سوریه را ترک خواهیم کرد، ما داعش را با سرعتی بالا در هم شکستیم.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در دسامبر گذشته اعلام کرد: ۲۰۰۰ نظامی آمریکا در سوریه حضور دارند.
به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، آمریکا به همراه فرانسه و انگلیس دیروز حمله موشکی به سوریه انجام داده و نقاطی را در این کشور مورد هجوم قرار دادند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها