رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 346013

قتل وحشتناک پسر 17 ساله در جنوب تهران/ قاتل کیست؟

ساعت 24-ماجرای زخمی شدن وحشتناک پسر 17 ساله ای که قصد داشت با آرایشگر مطلقه ای ازدواج کند با فوت او رنگ و بوی جنایی گرفت.

قتل
امداد امروز بود که ماموران انتظامی کلانتری 160 خزانه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از فوت مشکوک پسری جوان روی تخت بیمارستان دادند.

براساس اظهارات ماموران این پسر جوان از بامداد 24 فروردین ماه سال جاری به بیمارستان منتقل شده بود و علت فوت نیز برحسب ظاهر شدت جراحات وارده به بدن مقتول بود.

پس از ثبت این اظهارات تحقیفات گسترده ای در زمینه ماجرا کلید خورد و مشخص شدن اصل درگیری بین متوفی، دوست متوفی و زن همراه شان با یک مرد غریبه بوده است.

براساس اظهارات زنی که پایش به این پرونده باز شده بود بین مقتول و این زن یک رابطه احساسی برقرار بود و حتی مقتول به خواستگاری این زن نیز رفته بود که خانواده ها با این وصلت اعلام مخالفت کرده بودند.

این زن جوان امروز به دادسرای جنایی منتقل شد و در برابر بازپرس کشیک قتل پایتخت مدعی شد: من آرایشگر هستم و مقتول نیز در کار چاپ و پخش تراکت های تبلیغاتی بود.

زمانیکه برای چاپ تراکت تبلیغاتی آرایشگاهم نزد او رفته بودم با هم گرم گرفتیم و پس از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتیم اما خانواده ها مانع شدند.

آرایشگر جوان ادامه داد: شب واقعه نیز سوار موتور مقتول و دوستش شده بودم تا به خانه بروم که یکدفعه قاتل به داخل کوچه محل وقوع جنایت آمد و آرش و دوستش را هدف ضربات قمه اش قرار داد.

در انتهای رسیدگی به این پرونده با دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و دستورات لازم در زمینه دستگیری قاتل در اختیار اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها