رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347156

بازگشت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند

ساعت24 - سخنگوی سازمان ثبت‌احوال با اشاره به تفاهم‌نامه ثبت احوال و بانک شهر برای ارائه خدمات بن کارت‌های نمایشگاه کتاب در کارت‌های ملی هوشمند از عودت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند از هفته گذشته خبر داد.

کارت ملی هوشمند
div>

سیف‌الله ابوترابی بااشاره به تفاهم‌نامه‌ای که فی ما بین سازمان ثبت‌احوال کشور و بانک شهر برای تعریف بن‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب بر روی کارت‌های ملی هوشمند منعقد شد، اظهار کرد: قرار است اقدامات نرم افزاری آن توسط بانک شهر صورت گیرد و صرفا از خدمات کارت ملی هوشمند سازمان ثبت‌احوال استفاده شود.

وی همچنین به استقرار ایستگاه‌های سیار صدور کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ممکن است برخی مراجعه کنندگان به نمایشگاه‌ کتاب کارت ملی هوشمند نداشته باشند و بخواهند از این فرصت استفاده کنند،بناست ایستگاه‌های سیار صدور کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب مستقر شوند و سازمان ثبت‌احوال نیز آمادگی استقرار این دستگاه‌ها را دارد.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال ادامه داد:ممکن است کارت‌های ملی هوشمندی این افراد در مدت برپایی نمایشگاه صادر شود اما در صورتی که صادر نشد افراد می‌توانند به آدرس‌های اعلام شده به دفاتر پست و پیشخوان محل سکونت مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ملی‌شان اقدام‌ کنند.

ابوترابی همچنین به عودت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند نیز اشاره کرد و گفت:جامعه هدف شناسایی و روند بازگشت مبالغ پرداختی نیز از هفته گذشته آغاز شده است.همچنین این مبالغ به حسابی که با آن پول واریز شده برگردانده خواهد شد.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها