رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 350619

کارت ملی جایگزین دفترچه تامین اجتماعی میشود

ساعت 24- معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد این سازمان نیز مانند مراکز ملکی، در آینده حذف می‌شود. نسخه آزمایشی این طرح در ۴ استان در حال اجرا است.

کارت ملی
div style="text-align:justify">

محمدحسن زدا افزود: این طرح به صورت آزمایشی در چهار استان گیلان، مازندران، اصفهان و یزد در حال اجراست که امیدواریم پس از رفع نواقص در تمام استان‌های کشور اجرا شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود که دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در تمام استان‌های کشور و در تمام مراکز درمانی طرف قرارداد با همکاری متولیان حوزه سلامت حذف شود، البته این طرح اکنون در مراکز ملکی به صورت کامل در حال اجراست.

زدا بیان داشت: در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی، دفترچه‌های درمانی حذف شده و بیمه شدگان و مستمری بگیران فقط با ارائه کارت ملی خود می‌توانند از تمامی خدمات به صورت الکترونیک بهره مند شوند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: طرح حذف دفترچه‌های درمانی از حدود 2 سال گذشته در مراکز ملکی تامین اجتماعی آغاز شد و تولید 100 میلیون نسخه الکترونیک در این مدت را می‌توان به عنوان یکی از اقدامات اساسی در این زمینه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: نسخه تمام پزشکان در مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت آنلاین صادر می‌شود و به محض تولید نسخه الکترونیک، 60 درصد حق دستمزد پزشکان به آنان پرداخت می‌شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها